شنبه ۲۸ مرداد ۰۲ | ۰۸:۵۸ ۲۳ بازديد
تجاربی مشتری عالی
گوگل مدام اولیه کارایی میکنه محتوایی رو به کاربرها نشون بده که بیشترین عشق و علاقه رو بهشون دارن و با اینفعالیت همت میکنه اونها رو راضی نگه داره.
تلاش کن یه تجربیاتی متمرکز بر استفاده کننده تولید کنی و اینطوری گوگل هم بهتیتر مشوق، جایگاهی سایتت رو توی نتیجه ها کاوش بالا میبره.
پیاده سازی ریسپانسیو وب سایت برای تولید یه تجربیاتی مثبت برای کاربرها ضروریه. سئو در مشهد کاربرهایی که راضی باشن به مشتریهای مستمر تو تبدیل میشن و این یه مزیت خیلی بزرگه.
پیاده سازی ریسپانسیو وبسایت میتونه ضمانت کنه که کاربرها توی اینترنتوب سایت تو تجاربی مثبتی دارن.
۴: بهبود سرعت صفحه ها
سرعت برگه یکیاز عامل ها مهمی میباشد که بهشدت روی بهینه سازی وبسایت و همینطور جایگاهی تارنما توی گوگل تأثیر میذاره. سرعت بارگیری اینترنتوبسایت میتونه سبب ساخت و ساز یه تجاربی کاربری عالی بشه و اگه سرعت بهاندازهی کافی عالی نباشه، مخاطب از داخل شدن به اینترنتوبسایت تو صرفلحاظ میکنه.
بهاینترتیب به هیچ عنوانً مکان تعجب نداره که اینترنتتارنما تو بایستی به طبع برای لود سریع و فارغ از تانی با صرفه بشه.
مدام اینترنتوبسایتهایی که پیاده سازی ریسپانسیو دارن توی دستگاههایی مثل تلفن همراه و رایانههای دستکتاپ سریعخیس بارگیری میشن.
پس تو هم کوشش کن هرکاری که میتونی اعمال بدی تا سرعت بارگیری صفحه ها اینترنتوبسایت خودت رو بالا ببری. پیاده سازی ریسپانسیو و به کارگیری از هاست دارای اعتبار، عامل ها مهمی توی سرعت بارگیری اینترنتوب سایت هستن.
۵: کاهش نرخ پریدن
نرخ پریدن به تعداد کاربرهایی گفته میشه که به اینترنتتارنما تو وارد میشن و سوای اینکه به ورقههای دیگهی اینترنتتارنما تو برن، ازش بیرون میشن.
نرخ پریدن تأثیر بدون واسطه روی seo تارنما نداره؛ اما میتونه نشوندهندهی این باشه که آیا وب سایت تو تونسته غرض جستجوی مخاطب رو برآورده کنه یا این که خیر. هنگامیکه یه اینترنتتارنما نرخ پریدن بالایی داشته باشه دلیلش میتونه سرعت لود تحت باشه یا این که اینکه وب سایت نتونسته تجربیاتی مثبتی رو برای کاربرها ساختوساز کنه.
ولی نرخ پریدن تنها به محتوا مربوط نمیشه.
ممکنه که محتوای اینترنتتارنما تو معرکه باشه؛ اما اگه طراحی وب سایتتارنما تو گشتوگذار رو دشوار کنه، کاربرها سریع ازش بیرون میشن و توی سایری اینترنتتارنماها دنبال داده ها موردنظرشون میگردن.
۶: اجتناب از محتوای تکراری
زمانیکه تو ریسپانسیو بودن اینترنتوب سایت رو توی حق تقدم قرار میدی، اجباراً به محتوا و UX تارنما خودت هم دقت می کنی.
پیش از اینکه پیاده سازی ریسپانسیو اشاعه پیدا کنه، اینترنتوبسایتها دو عدد ورژنی دسکتاپ و تلفن همراه داشتن. زمانیکه طراح میخواست برای اینترنتوبسایت پیاده سازی جدیدی ساخت کنه، ممکن بود بهشکل ناخواسته دو ورژن از اینترنتتارنما رو ساخت و ساز کنه و این بهشکل تصادفی سبب ساخت محتوای تکراری می شد.
URLها توی ورژنی گوشی و دسکتاپ تفاوت جزئی داشتن؛ البته محتوا معمولاً یکسان بود و اینطوری گوگل نمیدونست که بایستی چطوری محتوا رو حق تقدمبندی کنه و سرگردان میشد.
درسته که پیاده سازی ریسپانسیو هم نمیتونه از ساخت و ساز تصادفی دو ورژنی متعدد از یه اینترنتتارنما پرهیز کنه؛ اما میتونه بهت یاری کنه که از افتادن توی این تله هجران کنی.
شایسته ترین پیاده سازیهای ریسپانسیو بهت امداد میکنن که یه ورژنی منفرد از اینترنتوب سایت خودت تولید کنی که برای تمامیی دستگاهها باصرفهست. این پیاده سازی میتونه از تکرار URL توی دو ورژن از اینترنتوبسایت خودداری کنه.
ولی مهمه که مراقب سایری محتواهای تکراری هم باشی.