الگوریتم پنگوئن چیست و نکاتی درباره الگوریتم گوگل پنگوئن 4

۸ بازديد
یک کدام از مهم ترین آپ دیت رسانی های الگوریتم گوگل که موجب به وجود وارد شدن راز و صدای متعددی شد، مرتبط با الگوریتم پنگوئن (Penguin Algorithm) بود.
درصورتی که شما یک متخصص seo موتور کاوش (بهینه سازی) باشید،پس مسلما این مورد را به نیکی میدانید که گوگل هر سال چند توشه الگوریتم های جستجوی خویش را به روزرسانی می نماید. سئو در مشهد این فرآیند هر سال دنبال گردیده‌است و در سال 2016 تعدادی بروزرسانی قانونی بر روی الگوریتم های مرتبط با موتور کاوش بوسیله گوگل ارائه گردیده اند. واقعیت این میباشد که الگوریتم گوگل پنگوئن دارنده نامی بسیار جالب و شیرین میباشد، ولی ماموریت به روزرسانی های این الگوریتم هیچگونه مطابقت با اسم آن ندارد و دلایل متعددی برای ثابت این داعیه جانور میباشد.
در‌این نوشته ی علمی، ما قصد داریم به شما بگوییم الگوریتم پنگوئن گوگل چیست؟ چه گونه این الگوریتم شغل موتور جستجوی گوگل را تغییر تحول میدهد؟ برای مرتبه بندی وب سایت خویش بر روی حاصل گوگل، کدام راه‌های قاضی را بایستی دنبال فرمایید؟ اینها موضوعاتی می باشند که هر دارای تخصص seo بایستی از آن‌ها باخبر باشند.
بدیهی میباشد که، فهمیدن در ارتباط این موضوعات به تنهایی به شما هیچ کمکی نخواهد کرد، بلکه شما بایستی به خیر و خوبی بر روی آنان عمل فرمایید. خلاصه، این قضیه بسیار لبریز عنایت میباشد و الگوریتم پنگوئن چیزی میباشد که بدین زودی ها از میان نخواهد رفت.
الگوریتم پنگوئن چیست؟
الگوریتم پنگوئن گوگل به خواسته کشف سایت های اسپم و غیرمفید تمرکز دارااست. لینک و پیوند وبسایت و خرید بک پیوند انبوه، سایت های فارغ از محتوای کیفیت بالا با پیج رنک بالا و پیوند بلدینگ از وبسایت های بی چگونگی تعدادی روش این الگوریتم میباشد. الگوریتم گوگل پنگوئن با شناسایی و جریمه تارنما هایی که از طریق های seo کلاه سیاه به کار گیری می نمایند، کوشش می نماید تارنما های کیفیت عالی را در ابتدا موتورجستجوی گوگل قرار دهد. دیگر seo به راحتی سال های پیشین وجود ندارد و یک مشاور بهینه سازی قادر است با دیدی با جزییات بیشتر و عمیق خیس راهگشا در مراحل seo باشد.
کارشناسان جدا بازاریابی عملکرد می نمایند که واپسین جزئیات در خصوص الگوریتم پنگوئن را به دست آورده و در چنگ شما قرار دهند، این در حالی میباشد که گوگل هیچ چیزی دراین مورد به شما نمی گوید. گوگل به جز رونمایی در یک معرفی مطبوعاتی هیچگونه داده ها دیگری را درباره‌ی آپ تو دیت رسانی الگوریتم گوگل پنگوئن 4 منتشر نکرده میباشد. آنان حتی در زمینه ی خرد ترین جزئیات این الگوریتم مانند، الگوریتم پنگوئن چیست؟ یا این که الگوریتم پنگوئن چه گونه بر موتور جستجوی گوگل اثر می‌گذارد؟ خموشی اختیار کرده اند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.