چرا URL انگلیسی از فارسی بهتر است؟

بهترین مرجع سئو در مشهد

چرا URL انگلیسی از فارسی بهتر است؟

۷ بازديد
در مقاله فوق گفته شد که لینک یکتا اثر یه خرده در بهینه سازی داشته اما گویش انگلیسی آن از لینک و پیوند فارسی ارجحیت بیشتری داراست. در‌این نصیب قصد داریم تا به پرسش URL فارسی یا این که انگلیسی؟ کدام یک از دید seo عالی میباشد؟ جواب دهیم. از دلایل بلندتر بودن URL انگلیسی از فارسی می شود سئو در مشهد به مفاد تحت اشاره کرد:
کوتاه بودن URL انگلیسی نسبت به پیوند فارسی
یکی‌از ایرادات لینک یکتا فارسی، وقتگیر بودن آن میباشد. درواقع پیوند های انگلیسی نسبت به فارسی کوتاه خیس بوده و با حذف لغت ها اضافه و ربط در پیوند های انگلیسی نیز می اقتدار آنان کوتاه خیس نمود.
seo مطلوب پیوند های انگلیسی نسبت به فارسی
همانگونه که گفته شد؛ هرچه پیوند ها کوتاه خیس باشند، اثر بهتری در بهبود بهینه سازی وبسایت میگذارد. پس با دقت به‌این نکته، می اقتدار اعلام کرد URL های انگلیسی از فارسی در seo مطلوب خیس و عالی می‌باشند. ولی بدین نکته اعتنا فرمایید که URL تنها قسمت کوچکی از بهینه سازی را به خویش تخصیص داده و لازمه ی بهبود seo تارنما، اجرا اقدامات ما یحتاج و اصولی در این باره است.
مخاطب پسند بودن لینک و پیوند انگلیسی نسبت به فارسی
هنگامی که از لینک و پیوند های انگلیسی استعمال میکنید، می شود به سهولت از آن، به مسئله کاغذ متبوع پی پیروزی. اما نامک های فارسی در شبکه های عمومی به طور نامشخصی اکران داده می‌شوند که مخاطب را سردرگم می نماید.
سرعت بالای ایندکس URL های انگلیسی
تجارب علامت میدهد که پیوند های انگلیسی سریع خیس ایندکس گردیده و این دستور بیان کنده این میباشد که موتورهای کاوش لینک و پیوند های انگلیسی را بیشتر از فارسی می پسندند. همینطور میتواند اثر مثبتی در ارتقا سرعت تارنما داشته و سرور ها با سرعت بیشتری پاسخگو باشند.
تولید معضل های طاقت فرسا لینک و پیوند فارسی در ابزارهای چک
یکی معضل های اساسی در لینک و پیوند های فارسی، به کارگیری آن در برخی از ابزارهای محاسبه میباشد. ممکن میباشد نیاز باشد تا برای ارتقاء و پژوهش سایت خویش، از ابزارهای تحلیل به کارگیری فرمائید. یکی مهم‌ترین این ابزارها سرچ کنسول بوده که نامک های فارسی در آن منجر طاقت فرسا شدن تشخیص هر ورقه شود. پیرو در صورتی قصد دارید روی سئو url تارنما خویش بیشتر شغل نمایید، اینجا را بخوانید:
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.