تاثیر تصاویر در سرعت سایت

بهترین مرجع سئو در مشهد

تاثیر تصاویر در سرعت سایت

۱۱ بازديد
 تصاویر در سرعت وبسایت ما اثر نیکی دارا هستند‌، ولی در‌صورتی‌که حواسمان را گردآوری نکنیم به seo وبسایت حتی ضربه هم می زنند. سالهاست که سرعت یکی‌از پارامترهای اصلی بهینه سازی وب سایت محسوب می‌شود. ولی با روی شغل داخل شدن الگوریتم Rank Brain، مداقه سرعت از قبلی هم فراتر رفت. سئو در مشهد همان طور هم که می دانید، در هر وب سایت یکی دلایل مهم کاهش سرعت، تصاویر پرحجم میباشند. در اینجا یکسری آیتم برای کاهش وسعت تصاویر (سوای کاهش چگونگی) که سبب ساز بهبود حالت بهینه سازی تارنما میگردد را با هم مرور می کنیم:

استعمال از مورد Save For Web در فتوشاپ
کاهش وسعت تصاویر با imagecompressor (با اسم سابق Optimazilla)
فعال‌سازی بارگذاری تنبل یا این که به عبارتی Lazy Load تصاویر (توضیح به‌دنبال)
تهیه سایز تصاویر
در ارتباط با سئوی تصاویر و سئو عکس برای تارنما در وبینار seo وبسایت فروشگاهی سخن کردیم، سفارش می کنم این کلیپ را هم مشاهده کنید.


7. راه‌اندازی بارگذاری تنبل
در وضعیت معمولی مخاطب وقتی که وارد وب سایت شما می‌شود، بایستی کل تصاویر و عکس های کاغذ را دانلود نماید. این یعنی استفاده کننده می بایست هنگامی متعددی را برای مشاهده آحاد شیت صرف نماید. البته وقتی که شما مورد Lazy Load یا این که بارگذاری تنبل را فعال فرمائید، استفاده کننده می توانید آغاز وارد ورقه گردیده و بعد از آن با اسکرول آن به زیر و رفتن به سراغ تصاویر، آن‌ها را دانلود نماید.

به این ترتیب بار گذاری تنبل به شدت روی ارتقاء سرعت تارنما شما اثر مثبت دارااست. برای راه‌اندازی بارگذاری تنبل در وردپرس می توانید از پلاگین هایی که درپی نوشته‌ی علمی توضیح می‌دهم، یاری بگیرید.

8. استعمال از پلاگین های بهینه سازی تصویر
خیلی از راهکارهایی که تا اینجای نوشته ی علمی فراگیری سئو تصاویر تارنما به شما توصیه انجامش را دادم، به یاری یک‌سری پلاگین های وردپرسی به صورت شل تری ایفا میگردند. این یعنی برای مثال می توانید با نصب یک پلاگین، به راحتی تصاویر وب سایت تان را در عین حفظ چگونگی، کاهش وسعت داده و فشرده فرمائید! درپی مهمترین پلاگین های مطلوب در این باره را به شما معرفی می کنم:

پلاگین lazy load تصاویر
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.