دیگر نباید برای موتور جستجو بنویسید

۱۰ بازديد
seo در معنای تمامی چیز برای سرچ انجین وجود ندارد، گوگل بر روی این زمینه که هیچوقت برای موتور کاوش محتوا نباید نوشت تاکید متعددی می نماید و از کلیه میخواهد تمرکز خویش را بر روی داشتن شیوه people-first content بگذارند. در‌این راستا گوگل میگوید: seo هنگامی یک عمل اثرگذار خواهد بود که صرفا برای استفاده کننده انسانی نوشته گردد و محتوایی که عمدتا برای ترافیک موتورهای کاوش تولید ‌گردد، به شدت با محتوایی که جستجوگران آن را رضایت‌قسمت می دانند، سئو در مشهد مخالف میباشد.
گوگل برای اجتناب از محتوا نویسی ماشینی، سوالاتی را از شما می‌پرسد که می‌تواند مشاهده کرد بهتری به آنچه در وبسایت تان جریان داراست بدهد:
آیا محتوا در بالا برای جذب کاربر از موتورهای کاوش میباشد یا این که مندرج برای استفاده کننده حقیقی و واقعی غرض؟
آیا محتوای متعددی در امر موضوعات متفاوت ساخت می‌کنید به‌این آرزو که بعضا از آن ها در نتیجه ها کاوش تلاش نیکی داشته باشند؟
آیا از طریق های ماشینی برای ایجاد محتوا در اکثری از موضوعات به کارگیری می‌کنید؟
آیا شما آنچه را که از بقیه افراد می شنوید را سوای اضافه کردن قیمت بیشتر خلاصه و منتشر میکنید؟
آیا فقط به دلیل آن که بعضا چیزها بنظر مرسوم و دیدنی میباشند آغاز به تایپ کردن می‌کنید ؟
آیا محتوای شما به اشخاص این حس را القا می نماید که جهت کسب اطلاعات عالی از منابع دیگر نیاز به جستجوی بیشتر و دوباره دارا‌هستند؟
آیا برای محتوای نویسی، تعداد کلمه ها خاصی را مدنظر دارید چون شنیده اید که تعداد عبارات در ساخت‌و‌ساز محتوا عنایت داراست؟ چون تعداد لغات و مجال ارسال محتوا هیچ تاثیری در سکو بندی و چگونگی ندارد.
آیا فارغ از تخصص حقیقی وواقعی وارد بعضی از حوزه های موضوعی گردیده اید تا بتوانید فقط ترافیک دریاافت نمایید؟
آیا محتوای شما به سوالی جواب می دهد که در واقع هیچ جوابی ندارد، به عنوان مثال وقتی که تاریخ نشر یک مال، فیلم یا این که اپ تلویزیونی هنوز پذیرش نشده آغاز به تایپ کردن نوشته ی علمی با قضیه آنان نمایید.
آیا راهبرد های گوگل را راجع به محتوای پروداکت رویو در حیث می گیرید؟
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.