آموزش سئو تکنیکال

بهترین مرجع سئو در مشهد

آموزش سئو تکنیکال

۸ بازديد

خب به قسمت مهم نوشته ی علمی برویم و ببینیم که‌این seo تکنیکال را چطور بایستی خاطر بگیریم؟ به هیچ وجه از تعدادی قسمت درست شده و چطور می توانیم آن را در وبسایت خودمان پیاده‌سازی کنیم؟ آحاد سعیم را می کنم که درپی نوشته‌ی علمی کلیه چیز را به معمولی‌ترین صورت ممکن برایتان توضیح بدهم سئو در مشهد خب، به سراغ اولی فاکتور برویم.
1. سرعت وبسایت
شاید برای شما هم جذاب باشد بدانید که گوگل زمانی قرار میباشد یک برگه از اینترنت سایتتان را به حاصل نخستین بیاورد، تحت عنوان یک فاکتور اصلی سرعت آن را نسبت تخت‌گاز صفحه ها رقبا پژوهش می‌نماید. این یعنی ممکن میباشد سرعت بار گذاری زیر وبسایت شما؛ منجر خواهد شد محتوای دیدنی و مفیدتان در مقابل روءیت کرد یوزرها قرار نگرفته و به عهد خودمان «به پول تبدیل نشود!»
ولی چرا سرعت؟ خب راستش گوگل به یوزرها مداقه متعددی می دهد و در پی هم یوزرها از معطل ماندن پای صفحه ها تلفن همراه یا این که رایانه برای گشوده شدن شیت وب سایت شما خوششان نمی‌آید. یادم میباشد در پیشین ما اهل ایران‌ها حتی حاضر بودیم برای قرائت یک نوشته‌علمی 300 کلمه و واژه‌ای در سایتی مثل ترفندستان، یک سری دقیقه به برگه سپید رایانه در کافی نت نگاه کنیم و معطل بمانیم؛ البته امروز حتی 10 ثانیه در انتظار ماندن آزارمان می دهد.
در شرایطی که بخواهم پاره ای با داده های عددی و اعداد حرف کنم؛ بایستی مجال گشوده شدن هر برگه از وبسایت شما چیزی دربین 2 تا 7 ثانیه باشد. بدین ترتیب تحت عنوان گام نخستین از seo تکنیکال می بایست استارت نمائید به با صرفه کردن سرعت اینترنت سایتتان. چطور؟ یا این که با یاری یادگرفتن‌های سطح اینترنت یا این که یک نرم افزار نویس ماهر و خبره. توصیه میکنم نوشته‌ی علمی یادگرفتن ارتقاء سرعت وب سایت در بلاگ نوین را هم برای شناخت خوب رسیدگی فرمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.