دوشنبه ۲۰ شهریور ۰۲ | ۱۴:۲۷ ۲۴ بازديد
مدیران تارنما و ownerهای وب سایت باید قبل از هر طراحی برنامه نو، آخرین الگوریتم موتور جستجو گوگل را در نظر بگیرند. برای ماشین کرایه ایهایی مثل منتوریکس که ارتباط زیادی با سئوی وب سایت مشتریان داراهستند، بررسی کردن آخرین به روز رسانیها یک امر بی آلایش است. طبق دستورالعملی که خود گوگل منتشر کرده، برای به کار گیری از امکانهای این آپ دیت می بایست پاسخ مناسبی برای سوالهای ذیل پیدا نمائید:
آیا محتواهای شما شامل اطلاعات دست اولیه، گزارش، نظارت و تحقیق میشود؟
آیا محتواهای وب سایت، اطلاعات جامع و کاملی از موضوع ارائه میدهند؟ سئو در مشهد آیا تجزیه و نظارت مسئله در نوشتههای وب سایت انجام می گردد؟
برای تشکیل داد محتوا از چه منابعی استفاده میکنید؟ چقدر به خوی ارزش و به کار گیری نکردن از محتواهای کپی و دستکاری شده اهمیت میدهید؟
آیا اپای برای ایجاد کرد محتوای خوشهای در نقشه و استراتژی محتوا خود دارید؟
آیا تیتر مهم و عنوان برگه میتواند توضیح کامل و مفیدی از محتوای کاغذ ارائه کند؟
تا چه حد کاربران وبسایت را به اشتراک گذاری محتوا با دیگران و ذخیره کردن صفحه ترغیب میکنید؟
آیا محتوای وبسایت به قدری بدون نقص هست که بتوان از آن به عنوان مرجع در کتاب یا مجلات چاپی بهره مند شد؟
برای فراگیری ساخت محتوای مفید و جذاب، میتوانید این مطالب را بخوانید:
چطور یک محتوای ستونی بنویسم که گوگل عاشق ما گردد؟
14 ترفند ساخت و ساز محتوا برای وبسایت
16 اشتباه رایج در ساخت و ساز محتوا که باید از آنان پرهیز کنید
همه چیز در امر محتوای هم نشر
بعدی سئو وب سایت با آپ دیت هسته گوگل may 2022
رسیدگی مختصری که semrush با استعمال از Sensor Data اعمال داده، آرم میدهد که نزدیک به ۱۷% از تارنماهای نشانه داده شده در 20 رتبه نخستین نتایج گوگل، جایی در آپ دیت الگوریتم نوامبر ۲۰۲۱ نداشتند. این تغییرات آرم دهنده این هست که درحال حاضر گوگل به سایتهای با محتوای خوب، مفیدتر، جامعتر و یونیک التفات بیشتری میدهد.
فی مابین 20 فایده اولیه گوگل بعد از به روز رسانی جدید می 2022، 17% پیوندها تازه و تازه میباشند
رسیدگی نمودار مقایسه میانگین تغییرات سکو در آپ تو دیت نوامبر ۲۰۲۱ و می 2022 و نمودار مقایسه نوسان رتبه در بین 3 تارنما اول، 5 تارنما و 10 وب سایت اول حاصل گوگل در آپدیت نوامبر ۲۰۲۱ و می 2022 علامت میدهد که حتی وبسایتهای اول گوگل هم نمیتوانند به مقام خود مطمئن باشند.
مقایسه میانگین تغییرات رتبه در آپدیت نوامبر ۲۰۲۱ و می 2022
مقایسه نوسان سکو میان 3 وبسایت، 5 سایت و 10 وب سایت اول نتیجه ها گوگل در به روز نوامبر ۲۰۲۱ و می 2022
در صورتیکه محتوای خیر ندارید یا سئو داخلی سایت به صحت ایفا نشده، برنامه ریزی برای ساخت و ساز محتوای جدید و سئو On page را شروع نمایید. به غیر از آن مطمئن شوید که:
از آخرین تکنولوژی طراحی سایت استفاده میکنید
تارنما شما موبایل فرندلی باشد
سرعت وبسایت نسخه گوشی و دسکتاپ عالی باشد
جریان محتوا در وبسایت به گونهای باشد که هیچ محتوایی فارغ از بازدید کننده نماند
آدرس دهی در وب سایت بهتر باشد
تقویم محتوایی داشته باشید و طبق آن جلو بروید