گراف دانش گوگل چیست؟

بهترین مرجع سئو در مشهد

گراف دانش گوگل چیست؟

۱۲ بازديد
زمانی شما واژه‌هایی را در گوگل کاوش می کنید، تنها در پی یک صفحۀ معلوم نیستید؛ شما در‌این کاوش در ادامه یک مقصود می‌باشید. اینجاست که گراف علم به اعطا کرد شما میرسد و احتمال رفتنتان به بیراهه‌ها را تا حد خیلی متعددی معدود می‌نماید.
گراف علم گوگل 1سال پیش از الگوریتم مرغ مگس‌خوار استارت به شغل کرد سئو در مشهد و مقصود آن علامت دادن حاصل ظریف و مرتبط، دربارۀ اشخاص و جای ‌ها و هرآنچه که به آن ها مربوط میشد بود. این داده ها از سراسر وب و تارنما‌های دارای اعتبار (مثل ویکی‌پدیا و IMBD) گردآوری‌آوری می گردند.
برای مثالً هنگامی شما اسم داوینچی را در گوگل کاوش می کنید، تنها به بیوگرافی داوینچی نمی‌رسید، شما در سمت راست برگه حاصل دیگری را هم مشاهده میکنید. این داده ها می توانند تابلوهای دارای اسم و رسم این هنرمند، مدل نگارگری، نقاشان هم عصر، نقاشان هم مدل و ... باشند.
البته گوگل از کجا می فهمد که‌این داده ها خواستۀ شمارا برطرف می‌نمایند؟ در اینجا گوگل از یک قابلیت فوق‌العادۀ دیگر به اسم جستجوی معنایی به کار گیری می‌نماید.
جستجوی معنایی یا این که Semantic search چیست؟
جستجوی معنایی چیزی بالاتر از یک جستجوی نکته به نکته میباشد. در جستجوی معنایی دیگر تمرکز روی کلماتی وجود ندارد که شما کاوش میکنید، بلکه تمرکز روی معنی و معنی عبارات میباشد.
در جستجوی معنایی، گوگل تاریخچۀ جستجوهای شما، محل معاش و بقیه داده ها مربوطه را گردآوری می‌نماید و با رعایت آن‌ها، شایسته ترین نتیجه ها را به شما آرم می دهد. به نمونه تحت اعتنا نمایید.
در‌این‌جا می خواهم دو نتیجۀ متعدد، از دو جستجوی یکسان را به شما نشانه بدهم. تصاویر پایین را مشاهده کنید.
تصویر نخستین: این تصویر مرتبط با جستجوی اینجانب در مرورگر همیشگیم میباشد که گوگل به تاریخچۀ آن دسترسی داشته و آنان را تصویب نموده است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.