بخش‌ های بریف محتوای خوب

بهترین مرجع سئو در مشهد

بخش‌ های بریف محتوای خوب

۷ بازديد

یک بریف محتوای عالی بایستی مشمول یک سری قسمت باشد که ادراک کاملی از ملزومات و هدف ها پروژه ارائه دهد. درین قسمت به بعضی از قسمت‌های کلیدی که یک بریف محتوای بهتر می بایست داشته باشد، سئو در مشهد اشاره خوا هیم کرد:

نمای کلی پروژه: این قسمت می بایست نمای کلی پروژه، هدف ها و محدوده آن را ارائه دهد. همینطور بایستی مشمول اطلاعاتی در ارتباط کاربر غرض، لحن و مدل محتوا و هر الزام یا این که راهبرد خاصی باشد که بایستی رعایت گردد.
داده ها پیش مورد: این قسمت می بایست داده ها پیش مورد‌ای درخصوص قضیه محتوا ارائه دهد. همینطور می بایست دربرگیرنده هرگونه طرز تفحص، داده یا این که داده های عددی مرتبط باشد که به ساخت و ساز محتوا یاری می‌نماید.
پیام‌های کلیدی: این قسمت بایستی پیام‌های کلیدی را که مورد نیاز میباشد در محتوا منتقل شوند، مشخص و معلوم نماید. می بایست نکات مهم را که نیاز به تاکید دارا‌هستند، شناسایی نماید و پند‌هایی در زمینه ی شیوه رابطه آن ها ارائه خواهد شد.
ویژگی ها محتوا: این نصیب می بایست ویژگی ها دقیقی را برای محتوا، به عنوان مثال ارتفاع، پوسته و هرگونه ملزومات خاص برای تصاویر، ویدئوها یا این که بقیه موادتشکیل دهنده چندرسانه‌ای ارائه دهد.
صورت محتوا: این قسمت می بایست مدل و لحن محتوا را معلوم نماید. معمولا بایستی مشمول شیوه نامه‌هایی برای فرمان لهجه، نماد‌گذاری، املا و همینطور هر مدل دیگری باشد که رعایت آنان ما یحتاج میباشد.
جدول وقتی: این نصیب می بایست جدول هنگامی پروژه، مثلا نقاط عطف کلیدی و ضرب‌الاجل‌ها را معلوم نماید. ضروری میباشد تا شعور روشنی از جدول هنگامی پروژه و هرگونه محدودیتی که بایستی در حیث گرفته گردد، ارائه دهد.
دارایی: در‌این قسمت بایستی اطلاعاتی راجع به میزان دارایی پروژه ارائه خواهد شد. همینطور می بایست مشتمل بر جزئیات هرگونه هزینه‌ای که مورد نیاز میباشد پوشش داده گردد و هرگونه محدودیتی که می بایست در لحاظ گرفته گردد، باشد.


با گنجاندن این قسمت‌ها در بریف محتوا، می توانید اعتقاد و باور نتیجه ها فرمایید که همگی اشخاص سرگرم در پروژه، فهم و شعور روشنی از هدف ها، لازمات و محدودیت‌های آن دارا هستند. این قضیه می تواند یاری نمایند تا اعتقاد و باور نتیجه ها گردد که محتوای ساخت و ساز گردیده نیازهای استفاده کننده را برآورده می‌نماید و به موقع و در چارچوب دارایی ارائه می‌گردد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.