جرایم اینترنتی و فایل‌ های غیر قانونی در وب سیاه

۸ بازديد
سرویس ها میزبانی اینترنت: بعضا صاحبخانه‌های اینترنت جهان که در کشورهایی مانند روسیه و اوکراین قرار دارا هستند فارغ از اعتنا به نام‌و‌نشان مهم مخاطب، سرویس ها و خدمت‌های میزبانی اینترنت را برای مشتریان خویش ارائه می دهند. این صاحب خانه‌های اینترنت کلیه پرداخت‌ها و اسکناس‌های دیجیتالی مانند بیت کوین را قبول کرده و در ازای آن ها سئو در مشهد خدمت‌های آیتم انتظار مخاطب را آماده میاورند.
2. سرویس ها ابری: اشخاصی مانند هکرها دوست دارا‌هستند تا فولدر‌های مخربشان در قبال سیستم‌های امنیتی بلاک نشوند. هکرها معمولا از سیستم‌های ابری بدین خواسته به کار گیری می‌نمایند. پژوهش ها اخیر نشانه داده که ۱۶ درصد از فولدر‌های مخرب عالم و تهاجم ها سایبری از کانال‌ی ابری آمازون سرچشمه گرفته میباشد. از این‌رو سیستم‌های ابری نقش مهم را در هجوم ها سایبری دارااست.
3. جرم افزار: بعضی اشخاص تبهکار که دارنده مهارت‌های کافی نیستند میتوانند ابزارهای لازم خویش را از اینترنت بدون‌نور تهیه و تنظیم کرده و جراحت پذیری‌های سیستم مقصود را بهره‌برداری کرده، به سرقت داده ها و نام‌و‌نشان یوزرها بپردازند. یکی‌از هکرها در سال ۲۰۱۳ به واسطه‌ی کیت ابزاری هک اینترنت دارک توانست حمله‌ی سایبری بزرگی را ایفا نماید.
هک در دارک اینترنت
4. استخدام هکر: در اینترنت سیاه جرایم سایبری سازمان یافته‌ای وجود داراست که به واسطه‌ی آن می‌اقتدار هکرهای خبره‌ای را استخدام کرد. برخی از این هکرها تا به اکنون توانسته‌اند در سیستم‌های قبیل گوگل، ادوبی و Lockheed Martin نفوذ نمایند.
5. مرکزها تماس جرایم گوناگون: اشخاصی که در‌این راءس سرگرم میباشند دارنده عمل‌های مختلفی بوده و می توانند کارهایی مانند ارائه منابع شغلی و آموزشی و رفع انسداد اکانت های هک بازی را اجرا دهند. تماس با این مرکزها ۱۰ دلار هزینه داراست.
طریق‌ی دسترسی به Dark Web
۱. مرورگرهای ناشناس
تور (T-O-R) یا این که The Onion Router سامانه‌ای میباشد که برای ناشناس ماندن یوزرها در اطراف وب به شغل می‌رود و از اپلیکیشن کارخواه و کانال‌ای از سرورها درست شده و میتواند داده‌هایی از یوزرها را مانند منزلت و آدرس پروتکل وب نهفته نماید. سود گیری از این سامانه ردگیری و شنود داده‌های مخاطب را به دست بقیه افراد بسیار طاقت فرسا می‌نماید. کانال‌ی تور دارنده مرورگری میباشد که یکی امن ترین و شایسته ترین مرورگرهای جهان میباشد و می‌قدرت از آن تحت عنوان کسب به دارک نت به کار گرفت. این مرورگر در هنگام لود صفحه های به خواسته پنهان نگه داشتن درخواست مخاطب، از ۶۰۰۰ سرور به کارگیری می‌نماید. این قابلیت و امکان منجر می شود تا ردیابی یوزرها و ردیابی درخواست‌های آنان به وسیله سازمان های دولتی بسیار سخت و حدودا نا ممکن گردد. اینترنت‌تارنما‌های مطابق این کانال برخلاف com.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.