طراحی سایت بلاگی با المنتور

بهترین مرجع سئو در مشهد

طراحی سایت بلاگی با المنتور

۴ بازديد
در‌حالتی که قصد دارید که یک بلاگ بسازید و مطالب خویش را در آن به اشتراک بگذارید، پلاگین المنتور می تواند به شما یاری متعددی نماید. با استعمال از این ابزار، میتوانید به راحتی صفحه ها پست‌ها، مجموعه‌بندی‌ها، بایگانی، کاوش و غیره را پیاده سازی و بازنویسی فرمائید.
همینطور، میتوانید از پوسته‌های مهیا تارنما‌های بلاگی که به وسیله المنتور مهیا گردیده است استعمال فرمائید، یا این که صفحه ها خویش را از آغاز بسازید و آنطور که می خواهید سئو در مشهد  فردی‌سازی نمائید. با المنتور، ساخت یک بلاگ قشنگ و کارآمد در کمترین مجال ممکن فعالیت رنج وجود ندارد و به راحتی ممکن خواهد بود. شما میتوانید با به کار گیری از المنتور از دیگر مزایای کاربردی این پلاگین نیز منفعت‌مند گردید.
مزایای استعمال از المنتور
المنتور پلاگین‌ای کیفیت خوب و توسعه یافته میباشد که برای طراحان و پیشرفت دهندگان اینترنت مزایای بخش اعظمی داراست. با استعمال از المنتور، میتوانید وبسایت‌هایی را بسازید که هم قشنگ و حرفه ای میباشند و هم کوشش خیر و خوبی دارا هستند.
فارغ از استعمال از المنتور، شما بایستی ساعات کد بزنید و علم فنی متعددی در مورد طراحی وب و نرم افزار نویسی داشته باشید. ولی با المنتور نیازی به علم فنی فرنامه نویسی وجود ندارد. درین نصیب، 8 مزیت مهم المنتور را به شما معرفی خوا‌هیم کرد:
۱- ریسپانسیو بودن
المنتور قابلیت ریسپانسیو کردن تارنما شما برای هر اندازه و دستگاهی را مهیا می‌نماید. با به کار گیری از ابزارهای متعدد، شما میتوانید ساختار صفحه های، فواصل، ترازبندی و بقیه دست اندرکاران ظاهری را در گوشی، تبلت و دسکتاپ با صرفه‌سازی نمایید. ضمن این، می توانید با به کارگیری از اصول رسپانسیو، قسمت‌ها و موادسازنده خاصی از وبسایت را در دستگاه‌های متعدد اکران داده یا این که مخفی فرمایید.
این قابلیت و امکان به شما اذن می دهد تا تجربیات کاربری لذت‌بخشی را برای کاربرانتان مهیا نمایید و تارنما شما با کلیه دستگاه‌ها سازگار باشد. با المنتور میتوانید به سادگی تارنما ریسپانسیو (واکنشگرا) و جذابی برای مشتریان و یوزرها خویش تولید نمائید.
۲- متن گشوده بودن
المنتور این قابلیت و امکان را به شما می دهد که به راحتی کد منبع آن را برای دستکاری و تغییرات مایحتاج، ببینید. این قابلیت و امکان سبب می‌گردد تا بتوانید ارکان جدیدی به آن اضافه فرمایید یا این که ارکان جانور را تغییر‌و تحول دهید و دسترسی جامعی به روش کارایی وب سایت خویش داشته باشید.
همینطور، با به کار گیری از امکان پیشرفت المنتور، می توانید امکان‌ها و تجهیزات خویش را بسط دهید و به سفارشی‌سازی بیشتر آن بپردازید. همینطور، با به کار گیری از قابلیت و امکان هوک المنتور، میتوانید کوشش صفحه ها خویش را با ساخت و ساز تغییراتی در فرایند اکران وبسایت خویش بهبود دهید و تجارب کاربری بهتری مهیا فرمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.