مزایای داشتن نقشه XML:

بهترین مرجع سئو در مشهد

مزایای داشتن نقشه XML:

۵ بازديد
داشتن نقشه وب سایت بر روی وب سایت داده ها بیشتری را به موتورهای کاوش منتقل می‌نماید. بدین ترتیب با ساخت‌و‌ساز نقشه وب سایت، اتفاقاتی که برای وب سایت شما خواهد به‌زمین‌خورد عبارتند از:
تمامی URLها از وب سایت شما لیست میگردند، و این دربردارنده صفحاتی میباشد که نمی‌توانستند به وسیله موتور کاوش پیدا شوند.
موتورهای کاوش صفحه های را در الویت قرار می دهند سئو در مشهد در سود زودتر آیتم پژوهش (crawl) قرار می گیرد. شما می توانید یک تگ را برر روی نقشه وبسایت XML صفحاتی که مهممترند اضافه فرمائید تا موتورهای کاوش آغاز تمرکز بیشتری بر روی صفحاتی دارنده الویت اعمال دهند.
داده ها موقت ارائه می‌نماید. همینطور شما میتوانید دو تگ (برچسب) از روی اختیار دیگر را قرار دهید تا داده ها مازاد دیگر به موتورهای کاوش برای یاری به آنان جهت تحقیق سایت شما منتقل گردد. آغاز بر چسب lastmod>> به موتورهای کاوش استحضار می دهد یک ورقه واپسین تغییرات را نموده است و آن گاه برچسب می گوید هر یک‌سری وقت یکبار یک ورقه احتمالا تغییر تحول می‌نماید. به عبارت دیگر واپسین تاریخ بازنویسی و نرخ ادیت برگه را استحضار میدهد.
به شما اطلاعاتی از راءس وبمستر گوگل میدهد؛ شما می توانید مثلا به کار ربات گوگل دسترسی یابید.
2- نقشه‌های وبسایت HTML
از نقشه‌های وبسایت HTML میتوانید تحت عنوان استاندارد بخشی از وبسایت به کارگیری نمائید. آن‌ها رغبت دارا‌هستند از فوتر (footer) لینک و پیوند گردیده و معمولا برای سهولت یوزرها برای استحصال به تک تک صفحه ها تارنما نوشته می شود. براین اساس هم بوسیله مخاطب و هم بوسیله موتور کاوش چشم می شود. برای سایت‌های با تعداد صفحه ها نادر به انگیزه سادگی خوب میباشد از HTML sitemap مصرف شود.
نقشه وبسایت HTML اذن میدهد بازدیدکنندگان وبسایت به سادگی به یک وب سایت هدایت شوند و این تارنما مپ ورژن‌ای از متن با نمای کلی site navigation است. متن پیوندی در نمای کلی به ورقه‌ای که آن رفرنس گردیده لینک و پیوند گردیده است. این نقشه تارنما همینطور قادر است به فرمت XML ساخت گردد و به موتور کاوش ارسال گردد بدین ترتیب آن ها میتواند به صورت مؤثرتر تارنما را رسیدگی (crawl) نمایند. با به کار گیری از نقشه وب سایت از هر برگه مو جود در سایت با خبر گردیده به عنوان مثال هر سیرتکامل URLهایی که از روش فرآیند خزنده نرمال بوسیله موتور کاوش شناسایی نمیشوند. نقشه‌های وبسایت مفیدند در حالتی‌که شما دارنده سایتی با محتوای پویا میباشید، همینطور دارنده سایتی تازه و اینکه زیاد به آن پیوند نشده و یا این که دربردارنده مقدار متعددی محتوای بایگانی شد‌ه‌است که به خیر و خوبی پیوند نشده میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.