آیا EAT واقعا فاکتور مهمی در رتبه بندی می باشد ؟

۳ بازديد
اگرچه در قدیم اشاره ای به ویکی پدیا نمی‌شد و به لینک و پیوند های ویکی پدیا عنایت ویژه ای داده نمیشد زیرا هیچ مرتبه ویژه ای نداشتند البته در حال حاضر بیان اسم ویکی پدیا اثر متعددی در درجه وبسایت دارااست.
خریداری نمودن شیت فردی ویکی پدیای خودتان بسیار مشقت بار میباشد. شما بایستی استانداردهای اساسی ویکی پدیا را درباره ی دارای شهرت بودن رعایت نمائید که دربرگیرنده مفاد تحت ست: آحاد داده ها مرتبط با کمپانی شما می بایست قابل پذیرش باشد. تجارت می بایست از منابع دارای اعتبار پوشش قابل توجهی اخذ کرده‌با‌شد. این مقررات مشابه EAT میباشد. زیرا که جعل اقتدار بسیار زیاد میباشد. داشتن یک کاغذ از ویکی پدیا میتواند به بهبود توان شما یاری دهد.
بیان اسم کمپانی شما در یکی‌از صفحه ها ویکی پدیا قادر است بسیارمفید باشد. در برخی از حوزه ها میتوانید نوشته‌ی علمی ویکی پدیا را بازنویسی فرمائید و نام کمپانی خویش را در آن بیان نمائید. اما می بایست حواستان عده باشد در حالتی که جامعه ویکی پدیا شما‌را خویش تبلیغ کننده بداند، پیوند شما با گاز حذف شود.
چیزی که ما نمیدانیم اینست که آیا الگوریتم های گوگل می‌دانند که‌این زیرا این صفحه ها دارنده پیوند ویکی پدیاست اساسی میباشد یااینکه زیرا گوگل به واسطه اطلاعاتی شبیه به داده ها ویکی پدیا بالا می‌آید تا تحت عنوان منزلت چشم گردد؟ صرف لحاظ از این دستور ما پیشنهاد میکنیم که چنانچه تجارت شما به اندازه کافی شایان توجه و اصلی میباشد که قادر است یک ورقه ویکی پدیا داشته باشد، پس برای آن ساخت و ساز فرمائید.
3.در وبسایت های دارای اعتبار به آن اشاره نمائید: این احتمالا مهمترین بخش الگوریتم EAT گوگل میباشد. “A” در الگوریتم EAT در معنای “توان پذیری” میباشد که با بیان اسم های دارای اعتبار شما مشخص و معلوم می گردد.
در صورتی‌که خریداری کردن لینک و پیوند یا این که اشاره ای تنها برای محتوایی که ارائه نموده اید شل میباشد، هزینه لینک و پیوند را پرداخت نموده اید یا این که به گونه ای مالک وبسایت را برای لینک و پیوند دادن به شما تشویق می نماید ، این لینک و پیوند امداد چندانی به شما نمی نماید.
البته در حالتی که این اشخاص در جای های دارای اعتبار به صدق به شما اشاره می نمایند تا شمارا به سایر سفارش نمایند، این نوع چیزی میباشد که درباره ی توان شما کلام می نماید. خریدن نامهای دارای اعتبار عالی بسیار سخت میباشد، سئو در مشهد البته در حالتی که می‌خواهید بعنوان یک رده شناخته گردید، بسیار اساسی میباشد که راهی برای تهیه کردن آن پیدا نمایید. صرفا داشتن تجربیات کفاف نمی دهد، شما برای داشتن EAT عالی بایستی بصورت آنلاین تحت عنوان یک اعتبار در موضوع خویش شناخته گردیده باشید. در اینجا ایده هایی برای تهیه نمودن اسم های دارای اعتبار وجود دارااست:
نشر پژوهش ها مهم: این آیتم اکثر زمان ها از جای های دارای اعتبار آیتم اشاره قرار میگیرد.
پژوهش ها علمی کنونی را خلاصه فرمائید: فرض فرمائید شما سایتی دارید که تولیدها دیابتی را به فروش میرساند. بیان فرمایید که پژوهش ها علمی جدیدی به وجود آمده میباشد که با جزئییات علمی متعددی یک معالجه نو برای دیابت را در توضیح میدهد. می توانید آن داده ها را بگیرید و آن‌ها‌را به گویش عامیانه ترجمه فرمایید. این مسئله اکثر زمان ها لینک و پیوند ها و اشاره ها را به خویش جلب میکند.
با خبر نامه نگاران در HARO و یا این که از روش توییتر رابطه برقرار فرمائید.
با عده ای که در حوزه خودتون شناخته گردیده میباشند، رابطه بگیرید. شما اطمینان نمی‌کنید که چه تعداد نشانی اینترنتی از کسانیکه هیچوقت آن‌ها را نمی شناختم و می خواستند واپسین پست آنان‌را تبلیغ کنم و یا این که به واپسین پست آن ها اشاره کنم، اخذ کردم.
کسانی که شانس بیشتری برای جلب دقت اینجانب دارا هستند عده ای میباشند که شخصا در یک کنفرانس با آن ها ملاقات کرده ام یا این که گفتگوی بهتر آنلاین با آنان داشته ام. در شرایطی که بتوانید ارتباط ها نیکی با اثر گذاران حوزه خویش ساخت فرمایید، توفیق دیده گیری در فراهم کردن لینک و پیوند ها و اشاره ها دارید.
4.در انجمن ها به آن اشاره نمایید:
این دستور ممکن میباشد برای کلیه ی مشاغل کاربردی نباشد. البته در حالتی که عموم در سراسر اینترنت نسبت به رقبای شما هیحان انگیز میباشند پس شما نیز می خواهید این مورد در امر بیزنس شما صحت نماید. پس بیان اسم انجمن ها در بهبود سکو تارنما بسیار اصلی میباشد. برای گوگل طاقت فرسا وجود ندارد که کدام انجمن ها یاری به الگوریتم EAT میباشد و کدام خیر.
چنانچه رقبای شما در کلیه جا در انجمن ها آیتم مشاجره قرار میگیرند و شما چنین نیستید به احتمال زیاد شما بعنوان یک مارک دارای اعتبار شناخته نمی گردید.
فضای وب را برای مشاجره درباره‌ی برند ها در حیث بگیرید. در حالتی‌که در فضای مجازی دعوا های منفی شکل می‌گیرد وارد مشاجره گردید و کارایی نمائید خطاها را برطرف نمائید. درصورتی که در فضای مجازی پرسش هایی میگردد که می‌توانید به آنان جواب دهید، پس وارد مشاجره گردید و اسم تجاری خویش را بشناسید.
5. قابل متکی بودن باشید:
گوگل ورژن جدیدی از تغییرات خویش را در پوسته مرتبه بندی کیفبت منتشر کرد. در شرایطی‌که اکثری از آن‌ها عوض شده البته به حیث ما مهم‌ترین آن ها اضافه کردن واژه و کلمه “ایمنی ” میباشد.
در جدیدترین نشر از QRG، کلمه و واژه ها مقداری عوض شده اند. واژه و کلمه “یوزرها ” از بالای گزاره حذف گردیده است، ولی واژه ” ایمنی” همچنان اصلی میباشد.
در بروز رسانی های جدیدتر در سال 2018، شاهد این بودیم که وبسایت هایی که افت کرده اند به صورت همیشه دارنده نقص‌ متکی بودن می‌باشند که مشتمل بر موردها پایین می باشد:
وسعت زیاد از نظرها آنلاین منفی
گلایه مشتریان از عدم قابلیت گشوده پرداخت
مقاله‌ها پزشکی که هیچ مرجع علمی نداشتند یا این که ادعاهایی که با مرجع فعلی ناهمخوانی داشتند.
6.تک تک سعی خویش را برای نماد دادن EAT در وبسایت خویش ایفا دهید:
در حالی که گوگل به ما گفته که EAT بیشتر از پیوند های بیرون وبسایت و موردها مذکور گزینش می‌گردد. ما شم می‌کنیم که با تعریف از EAT بسط های بخش اعظمی را در تارنما خویش تجارب می‌کنیم. ما دوست داریم این داده ها را هم در ورقه مهم و هم در صفخه About شما مشاهده کنیم.
آیا EAT حقیقتا فاکتور مهمی در درجه بندی است ؟
در MHC ما بدین اعتقاد رسیدیم که EAT بخش اعظمی از دست اندرکاران مرتبه بندی را معنا سازی می نماید. ما همچنین به‌این سود رسیدیم ک EAT با لینک ها در زمینه ی است. همان گونه که تا قبل از این بیان شد شما حقیقتا می‌خواهید لینک هایی خیر را از جای های دارای اعتبار اخذ فرمائید. فعلا گوگل در حالا اندازه گیری مفاد فارغ لینک و پیوند ها در گزینش EAt میباشد.
ما میدانیم که آن ها به مرتبه دهندگان چگونگی خویش فرمان میدهند که آیا یک تجارت معروف خوبست یا این که خیر؟
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.