مهم‌ترین دلایل ایندکس نشدن صفحات در گوگل

۴ بازديد
برای اینکه بدانید این کد در هدر وبسایت شما وجود دارااست یا این که نه، با مرورگر کروم یا این که فایرفاکس وارد اینترنت‌تارنما خویش گردیده و بعد از کلیک راست بر روی شیت، بر روی گزینۀ View page source کلیک فرمایید (از کلید ترکیبی ctrl+u به کارگیری فرمایید). در صفحۀ نو کدهای اینترنت‌تارنما خویش را مشاهده می کنید که می توانید با جستجوی عبارت robots درین شیت، مقادیر این متا تگ را تحقیق نمائید و سئو در مشهد درصورتی‌که عبارت noindex در‌این برگه وجود داشت، می بایست آن را از روش دستکاری فولدر‌های اینترنت‌وب سایت خویش و یا این که بازنویسی پیکربندی افزونۀ بهینه سازی اصلاح نمایید.
وجود امرها غلط در پوشه robots.txt
پوشه robots.txt در ریشۀ اینترنت‌وبسایت جای دارد و از روش نشانی yoursite.com/robots.txt 6 میتوانید محتویات آن را ملاحظه کنید. هرگاه درین پوشه فرمان Disallow وجود داشت، اعتنا فرمائید که برای چه مسیری از آن مصرف شده میباشد چون این امر سبب خودداری از دسترسی ربات‌های گوگل به آن مسیر می گردد. یکی‌از دلایل ایندکس نشدن صفحه های تارنما، استفادۀ اشتباه از فرمان Disallow میباشد.
پیکربندی نادرست در فولدر htaccess
ممکن میباشد دستوراتی در فولدر htaccess اینترنت‌تارنما شما قرار داشته باشد که بازدارنده از ایندکس شدن صفحه های وبسایت در گوگل گردد. برای مشاهدۀ محتویات فولدر htaccess می توانید از در اختیار گرفتن پنل هاست خویش مبادرت نمایید.
با دقت به ابهام امرها htaccess سفارش میکنم از یک کارشناس یاری بگیرید چون ممکن میباشد با بازنویسی این پوشه، اشکالاتی در اینترنت‌تارنما شما ساخت‌و‌ساز گردد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.