کرال باجت چیست؟ آشنایی با بودجه خزش یا کرال باجت

۲ بازديد
آیا تا به حالا عبارت کرال باجت یا این که میزان دارایی خزش به گوشتان خورده میباشد؟ آیا شناخت با دارایی خزش یا این که کرال باجت دارید؟ کرال باجت چیست و چه کاربردی داراست؟ درین نوشته‌ی‌علمی قرار میباشد که کاملا جواب این سوالهای را پژوهش کنیم.
ممکن میباشد تا به امروز نام میزان دارایی خزش را از هرجایی شنیده باشید، ولی اطلاعی سئو در مشهد از مضمون‌ آن و کاربردهایی که دارااست نداشته باشید. دارایی خزش عبارت و فرآیندی میباشد، که سئوکاران از آن برای جلب اعتنا‌ گوگل به کارگیری می‌نمایند.
کرال باجت چیست؟
کرال باجت یا این که crawl budget معنی فارسی آن دارایی خزش میباشد وبه مقدار برگه‌هایی گفته می شود، که به وسیله ربات‌های گوگل از اینترنت‌وب سایت شما در یک بازه، ایندکس یا این که حق تقدم‌بندی می‌نمایند. به عبارت دیگر کرال باجت، مجموع دقت و تمرکزی میباشد که خزنده‌های گوگل روی اینترنت‌تارنما شما میگذارند و باتوجه به عامل ها مهمی اینترنت‌وب سایت شما را محاسبه می‌نمایند. در غایت باتوجه به نظارت که از وب سایت شما جاری ساختن داده‌اند، درجه اینترنت‌وب سایت شما‌را مشخص و معلوم خواهند کرد. زمانیکه گوگل تصمیم به گزینش کرال باجت وبسایت شما داشته باشد، قبل از هرچیز به ظرفیت هاست و مقدار منابع اینترنت‌وبسایت شما دقت خواهد کرد. یعنی خزنده‌های گوگل وقتی که به اشکال اینترنت‌وب سایت‌ها راز می زنند، بصورت مداوم به هاست‌ها درخواستی ارسال می‌نمایند که در شرایطی‌که معیار این درخواست‌ها بسیار زیاد گردد و یا این که هاست به مقدار کافی قدرتمند نباشد، اینترنت‌وبسایت از دسترس بیرون شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.