پنجشنبه ۰۱ شهریور ۰۳ | ۱۳:۱۴ ۵ بازديد
همان گونه که در فصل اولیه یادگرفتن لینک و پیوند سازی مطرح کردیم، امروزه چگونگی پیوند و اشکال لینک و پیوند بیلدینگ مداقه بخش اعظمی برای موتورهای کاوش پیدا کرده اند چون گوگل مجازات های مختلفی را برای وبسایت هایی سئو در مشهد که پیوند چگونگی پائین یا این که اسپم تنظیم می نمایند در حیث میگیرد. سازه براین موسسات مطرح کوشش می نمایند که با استعمال از طریق های کلاه سپید، لینک و پیوند بیلدینگ نمایند.
پیش از اینً در قضیه پیوند بیلدینگ، بهینه سازی کاران می توانستند ریسک پذیر باشند و در مواقع ما یحتاج بر روی لبۀ تیغ تکان نمایند. طریق های لینک و پیوند سازی مانند تصویب پیوند در مقاله ها و فهرست های راهنما معمولاً بوسیله متخصصان بهینه سازی سفارش میشد چون این تکنیک ها به خیر قابل انجام بودند. درصورتی که این روشها به صدق جاری ساختن می شدند، خطر پاره ای وبسایت را ترساندن می نمود. البته امروزه کلیه چیز عوض شده میباشد. با معرفی بروزرسانی الگوریتم پنگوئن، گوگل تارنما هایی که فارغ چارچوب قوانینش لینک و پیوند بیلدینگ می نمایند را به شدت مجازات خواهد کرد.
دراین نوشتهعلمی، ما دربارۀ اشکال لینک و پیوند بیلدینگ برایتان کلام میکنیم: لینک و پیوند های که برای ایجادشان بایستی تمرکز نمایید و پیوند هایی که می بایست از ساختن شان دوری کنید.
#1 گونه های پیوند بیلدینگ: لینک و پیوند های طبیعی مدیریت وبسایت
برای معرفی گونه های لینک و پیوند بیلدینگ در صدر می بایست سراغ لینک و پیوند های طبیعی برویم. این نوع پیوند برای متخصصان بهینه سازی به مثابۀ لیوان مقدس میباشد. در اصلً این نوع پیوند ها، پیوند هایی می باشند که شما برایشان تلاشی نکرده اید و از سوی سایت های دیگر به شما داده گردیده اند. این طرز از پیوند سازی بسیار موثرتر از زنگ زدن با سایرافراد و درخواست پیوند از آنهاست. با این اکنون، شما می بایست به سایر افراد دلایلی بدهید تا لینک و پیوند شمارا داخل وبسایت خویش قرار دهند و بایستی کاری فرمایید تا بلاگ نویسان متفاوت از خصوصیت های تارنما شما باخبر شوند.
یک مثال از این دلایل بهتر میتواند ساخت محتوای بی نیاز و ارزشمندی باشد که اخیرا اخلاق نموده اید و آن را در دست یکسری بلاگ مهم فعال در زمینۀ تجاری تان قرار داده اید. مطمئناً از این شیوه بلاگ نویس های بخش اعظمی طبیعتا با شما و محتوای ارزشمندتان آشنا میشوند. اجرا این عمل قادر است دشوار و مجال بَر باشد و به همین عامل میباشد کهاین نوع پیوند ها از مداقه بالایی برخوردارند. همینطور این نوع لینک و پیوند بیلدینگ، به عبارتی چیزیست که گوگل از آن تحت عنوان مثال بهتر حافظه می نماید. مثال هایی که در زمان هنگامی معلوم (هرچند وقت گیر) اثر بسیار عمیقی بر رتبۀ سایت ها خواهند گذاشت.
#2 گونه های پیوند بیلدینگ: توسعۀ دستیِ لینک و پیوند
احتمالاً می اقتدار ذکر کرد این طریق مرسوم ترین تکنیک لینک و پیوند بیلدینگ میباشد که شما تحت عنوان یک دارای تخصص بهینه سازی اعمال می دهید، به خصوص در حالتی که جدیدا با بهینه سازی آشنا گردیده باشید. درین نحوه شما به طور به طور کاملً بی واسطه با مدیران سایت ها و بلاگ ها تماس میگیرید و از آنان تقاضا میکنید لینک و پیوند شما در اینترنت سایتشان قرار دهند.
دراین شیوه نیز مانند شیوه قبلی به دلایلی نیاز خواهید داشت تا اینترنت سایتتان را لینک و پیوند نمایند. حتماً شما می بایست با عده ای تماس حاصل نمایید که در حوزۀ تجاری شما کار دارا هستند. از جملهً درصورتیکه تارنما تان در زمینۀ پوشاک فعالیت دارد، از سایت هایی که در زمینۀ دیجیتال شغل داراهستند نخواهید با شما همیاری نمایند. این عمل خیر فقط اثر چندانی بر سئوی شما ندارد، بلکه صاحبان سایت های هدفتان را نیز سردرگم می نماید.
#3 گونه های پیوند بیلدینگ: پیوند هایی که خودتان می سازید
ما از چه نوع لینک و پیوند هایی سخن میزنیم؟ لینک و پیوند های Self-Created یا این که Non-Editorial، لینک و پیوند هایی میباشند که شما خودتان در تارنما سایر افراد می سازید. این پیوند ها میتواند بر روی نصیب نگرش های یک وب لاگ یا این که پُست های فروم ها ساخت و ساز خواهد شد.
گوگل این نوع پیوند بیلدینگ را دوست ندارد چون بیشتر وقت ها یار با سئوی کلاه سیاه اعمال میشود. سئوی کلاه سیاه معمولاً هنگامی شکل میگیرد که شخصی میخواهد موتور جستجو گر را گول بزند. دراین هنگام تالیف کننده تلاش می نماید مطلبی که دربردارنده داده ها ارزشمندی وجود ندارد را تحت عنوان محتوایی مرتبط و اساسی به گوگل معرفی نماید (در فصل ششم این راهنما، با نوشتهعلمی پیوند بیلدینگ بهتر، بد و زشت بیشتر درباره ی سئوی کلاه سیاه حرف خواهیم کرد).
پیش از اینً در قضیه پیوند بیلدینگ، بهینه سازی کاران می توانستند ریسک پذیر باشند و در مواقع ما یحتاج بر روی لبۀ تیغ تکان نمایند. طریق های لینک و پیوند سازی مانند تصویب پیوند در مقاله ها و فهرست های راهنما معمولاً بوسیله متخصصان بهینه سازی سفارش میشد چون این تکنیک ها به خیر قابل انجام بودند. درصورتی که این روشها به صدق جاری ساختن می شدند، خطر پاره ای وبسایت را ترساندن می نمود. البته امروزه کلیه چیز عوض شده میباشد. با معرفی بروزرسانی الگوریتم پنگوئن، گوگل تارنما هایی که فارغ چارچوب قوانینش لینک و پیوند بیلدینگ می نمایند را به شدت مجازات خواهد کرد.
دراین نوشتهعلمی، ما دربارۀ اشکال لینک و پیوند بیلدینگ برایتان کلام میکنیم: لینک و پیوند های که برای ایجادشان بایستی تمرکز نمایید و پیوند هایی که می بایست از ساختن شان دوری کنید.
#1 گونه های پیوند بیلدینگ: لینک و پیوند های طبیعی مدیریت وبسایت
برای معرفی گونه های لینک و پیوند بیلدینگ در صدر می بایست سراغ لینک و پیوند های طبیعی برویم. این نوع پیوند برای متخصصان بهینه سازی به مثابۀ لیوان مقدس میباشد. در اصلً این نوع پیوند ها، پیوند هایی می باشند که شما برایشان تلاشی نکرده اید و از سوی سایت های دیگر به شما داده گردیده اند. این طرز از پیوند سازی بسیار موثرتر از زنگ زدن با سایرافراد و درخواست پیوند از آنهاست. با این اکنون، شما می بایست به سایر افراد دلایلی بدهید تا لینک و پیوند شمارا داخل وبسایت خویش قرار دهند و بایستی کاری فرمایید تا بلاگ نویسان متفاوت از خصوصیت های تارنما شما باخبر شوند.
یک مثال از این دلایل بهتر میتواند ساخت محتوای بی نیاز و ارزشمندی باشد که اخیرا اخلاق نموده اید و آن را در دست یکسری بلاگ مهم فعال در زمینۀ تجاری تان قرار داده اید. مطمئناً از این شیوه بلاگ نویس های بخش اعظمی طبیعتا با شما و محتوای ارزشمندتان آشنا میشوند. اجرا این عمل قادر است دشوار و مجال بَر باشد و به همین عامل میباشد کهاین نوع پیوند ها از مداقه بالایی برخوردارند. همینطور این نوع لینک و پیوند بیلدینگ، به عبارتی چیزیست که گوگل از آن تحت عنوان مثال بهتر حافظه می نماید. مثال هایی که در زمان هنگامی معلوم (هرچند وقت گیر) اثر بسیار عمیقی بر رتبۀ سایت ها خواهند گذاشت.
#2 گونه های پیوند بیلدینگ: توسعۀ دستیِ لینک و پیوند
احتمالاً می اقتدار ذکر کرد این طریق مرسوم ترین تکنیک لینک و پیوند بیلدینگ میباشد که شما تحت عنوان یک دارای تخصص بهینه سازی اعمال می دهید، به خصوص در حالتی که جدیدا با بهینه سازی آشنا گردیده باشید. درین نحوه شما به طور به طور کاملً بی واسطه با مدیران سایت ها و بلاگ ها تماس میگیرید و از آنان تقاضا میکنید لینک و پیوند شما در اینترنت سایتشان قرار دهند.
دراین شیوه نیز مانند شیوه قبلی به دلایلی نیاز خواهید داشت تا اینترنت سایتتان را لینک و پیوند نمایند. حتماً شما می بایست با عده ای تماس حاصل نمایید که در حوزۀ تجاری شما کار دارا هستند. از جملهً درصورتیکه تارنما تان در زمینۀ پوشاک فعالیت دارد، از سایت هایی که در زمینۀ دیجیتال شغل داراهستند نخواهید با شما همیاری نمایند. این عمل خیر فقط اثر چندانی بر سئوی شما ندارد، بلکه صاحبان سایت های هدفتان را نیز سردرگم می نماید.
#3 گونه های پیوند بیلدینگ: پیوند هایی که خودتان می سازید
ما از چه نوع لینک و پیوند هایی سخن میزنیم؟ لینک و پیوند های Self-Created یا این که Non-Editorial، لینک و پیوند هایی میباشند که شما خودتان در تارنما سایر افراد می سازید. این پیوند ها میتواند بر روی نصیب نگرش های یک وب لاگ یا این که پُست های فروم ها ساخت و ساز خواهد شد.
گوگل این نوع پیوند بیلدینگ را دوست ندارد چون بیشتر وقت ها یار با سئوی کلاه سیاه اعمال میشود. سئوی کلاه سیاه معمولاً هنگامی شکل میگیرد که شخصی میخواهد موتور جستجو گر را گول بزند. دراین هنگام تالیف کننده تلاش می نماید مطلبی که دربردارنده داده ها ارزشمندی وجود ندارد را تحت عنوان محتوایی مرتبط و اساسی به گوگل معرفی نماید (در فصل ششم این راهنما، با نوشتهعلمی پیوند بیلدینگ بهتر، بد و زشت بیشتر درباره ی سئوی کلاه سیاه حرف خواهیم کرد).