پنجشنبه ۰۸ شهریور ۰۳ | ۱۲:۱۳ ۵ بازديد
لینک و پیوندها
یکیاز شایسته ترین رویکردهایی که اینترنتوب سایت شما میتواند تخصص، سئو در مشهد اعتبار و قابل اتکا بودن (E-A-T) را به گوگل اثبات نماید، لینک و پیوندهایی میباشد که از دیگر اینترنتوبسایتهای دارای اعتبار اخذ می کنید. به نمونه پایین دقت نمایید:
در حالتیکه یه خرده پول داشته باشید، برای سرمایهگذاری به چه کسی متکی بودن میکنید؟ مشاور مالی وارن بافت که پورتفولیوی سرمایهگذاری (سرمایهگذاری سهامی) اورا مدیر مینماید؟ یا این که پسرعموی شما که یک کارمند بی آلایش میباشد و تخصصی در حوزه مالی ندارد؟ ولی ممکن میباشد شانس با پسرعموی شما همدم باشد و پول شمارا در جایی سرمایهگذاری نماید که از مشاور مالی وارن بافت هم عالی کار نماید؛ البته اعتبار این دو نفر به یک اندازه وجود ندارد. پیوندها هم به همین شکل شغل مینمایند و هرچه این پیوندها از منابع معتبرتری اخذ شوند، گوگل و یوزرها اتکا بیشتری به شما خواهند داشت. در حوزه seo، سه پیوند پایین وجود دارااست:
پیوندهای داخلی: پیوندهایی که به ورقه دیگری در اینترنتوبسایت شما هدایت می شوند.
لینک و پیوندهای فرنگی: این پیوندها از تارنما شما به یک وب سایت دیگر اشاره مینمایند.
لینک و پیوندهای ورودی: این پیوندها که بک پیوند نیز نامیده می شوند، لینک و پیوندهایی میباشند که از یک اینترنتوبسایت دیگر به یک ورقه از تارنما شما اشاره مینمایند.
از میان این سه، بک لینک و پیوندها به مراتب، اساسیخیس از سایر میباشند که ولی تهیه نمودن آنها نیز از سایر طاقت فرساخیس میباشد. شیوههای مختلفی وجود دارااست که متخصصان بهینه سازی برای ساخت بک پیوندهای با کیفیت از آن به کارگیری مینمایند، برای مثال به کارگیری از کانالهای اجتماعی، ساخت و ساز اینفوگرافیکهای قابل اشتراکگذاری، رپورتاژ اطلاع رسانی و درخواست بک پیوند. اما بهاین مورد توجه داشته باشید که تمامی بک پیوندها موثر نیستند. بعضا از آن ها، بهویژه آنهایی که از مزارع لینک و پیوند و بقیه شیوهها و تارنماهای اسپم اخذ می گردند، خیر صرفا اثر مثبتی بر وب سایت شما نخواهند داشت، بلکه میتوانند به جایگاه شما جراحت برسانند.
چرا seo داخلی اصلی میباشد؟
بهینه سازی on page التفات بسیار متعددی دارااست؛ چون مستقیماً بر حضور و سکو تارنما شما در شیت حاصل تأثیر میگذارد. با باصرفهسازی محتوا و ساختار اینترنتتارنما خویش، ادراک رابطه و قیمت اینترنتتارنما خویش را برای موتورهای کاوش سهل وآسانخیس می کنید. این مورد مشتمل بر باصرفهسازی متاتگ، عنوان ها، توضیحات و سرفصلها و همینطور اعتقاد و باور از عدم ایجاد محتوای اسکن گردیده و محتواهای بی چگونگی، مرتبط بودن و قرائت آسوده آن میباشد. seo داخلی مطلوب همینطور می تواند تجربیات کاربری اینترنتوب سایت شمارا بهبود بخشد، آن را دیدنیخیس کرده و احتمال ماندن یوزرها در وب سایت شما و جاری ساختن مبادرت مد لحاظ شمارا ارتقاء می دهد. مجموعاَ موجب استخراج سکوهای فراتر در برگه نتیجه ها میگردد.
پنج فیض نخستین در برگه کاوش 67.60 درصد از آحاد کلیکها را به خویش تخصیص میدهند. در حالی که پنج فیض آجل فقط 3.73 درصد را تشکیل می دهند؛ و از ورقه دوم آنگاه نیز نرخ کلیک به شدت افت مینماید؛ بدین ترتیب، در حالتی که می خواهید ترافیک داشته باشید، می بایست همت فرمایید در سکوهای فراتر باشید. همینطور اولین سود جستجوی تلفن همراه گوگل نیز دارنده معدل CTR ارگانیک 26.9٪ میباشد؛ به این ترتیب بسیار اصلی میباشد که به بهینه سازی آن پیج مداقه داده و اقدامات ما یحتاج را دراین قسمت اعمال دهید.
همینطور seo on-page به باور از کاربرپسند بودن اینترنتوبسایت شما یاری مینماید و تجربیات کاربری مثبتی را ارائه میدهد. وقتی که اینترنتوبسایت شما ساختار خیر داراست و به راحتی قابل پیمایش میباشد، بازدیدکنندگان، بیشتر در تارنما شما باقی میمانند و با محتوای شما تعامل برقرار مینمایند. این فعالیت می تواند به کاهش نرخ پریدن، ارتقاء نرخ تبدیل و در غایت درآمدزایی بیشتر برای استخراجوکار شما سبب خواهد شد.
ضمن این، بهینه سازی داخلی برای هماهنگ شدن با الگوریتمهای موتورهای کاوش اصلی میباشد. موتورهای کاوش مانند گوگل به صورت مداوم الگوریتمهای خویش را بهروز مینمایند تا اعتقاد نتیجه ها نمایند که مرتبطترین و کیفیت بالاترین نتیجه ها کاوش را به یوزرها ارائه می دهند. عدم هماهنگ شدن با این تغییرات، می تواند سبب ساز به جریمه یا این که حتی ممنوعیت صفحه ها از حضور در نتیجه ها موتورهای کاوش خواهد شد.
در مجموع، seo داخلی یک جنبه ضروری از هر استراتژی بازاریابی دیجیتال برنده میباشد و نباید نادیده گرفته خواهد شد. با دقت بر ساخت محتوای با کیفیت، باصرفهسازی ساختار اینترنتوب سایت و رعایت شایسته ترین طرزها برای باصرفهسازی اینترنتوب سایت، می توانید سکو، ترافیک و درآمد اینترنتتارنما خویش را در طی فرصت بهبود ببخشید.
یکیاز شایسته ترین رویکردهایی که اینترنتوب سایت شما میتواند تخصص، سئو در مشهد اعتبار و قابل اتکا بودن (E-A-T) را به گوگل اثبات نماید، لینک و پیوندهایی میباشد که از دیگر اینترنتوبسایتهای دارای اعتبار اخذ می کنید. به نمونه پایین دقت نمایید:
در حالتیکه یه خرده پول داشته باشید، برای سرمایهگذاری به چه کسی متکی بودن میکنید؟ مشاور مالی وارن بافت که پورتفولیوی سرمایهگذاری (سرمایهگذاری سهامی) اورا مدیر مینماید؟ یا این که پسرعموی شما که یک کارمند بی آلایش میباشد و تخصصی در حوزه مالی ندارد؟ ولی ممکن میباشد شانس با پسرعموی شما همدم باشد و پول شمارا در جایی سرمایهگذاری نماید که از مشاور مالی وارن بافت هم عالی کار نماید؛ البته اعتبار این دو نفر به یک اندازه وجود ندارد. پیوندها هم به همین شکل شغل مینمایند و هرچه این پیوندها از منابع معتبرتری اخذ شوند، گوگل و یوزرها اتکا بیشتری به شما خواهند داشت. در حوزه seo، سه پیوند پایین وجود دارااست:
پیوندهای داخلی: پیوندهایی که به ورقه دیگری در اینترنتوبسایت شما هدایت می شوند.
لینک و پیوندهای فرنگی: این پیوندها از تارنما شما به یک وب سایت دیگر اشاره مینمایند.
لینک و پیوندهای ورودی: این پیوندها که بک پیوند نیز نامیده می شوند، لینک و پیوندهایی میباشند که از یک اینترنتوبسایت دیگر به یک ورقه از تارنما شما اشاره مینمایند.
از میان این سه، بک لینک و پیوندها به مراتب، اساسیخیس از سایر میباشند که ولی تهیه نمودن آنها نیز از سایر طاقت فرساخیس میباشد. شیوههای مختلفی وجود دارااست که متخصصان بهینه سازی برای ساخت بک پیوندهای با کیفیت از آن به کارگیری مینمایند، برای مثال به کارگیری از کانالهای اجتماعی، ساخت و ساز اینفوگرافیکهای قابل اشتراکگذاری، رپورتاژ اطلاع رسانی و درخواست بک پیوند. اما بهاین مورد توجه داشته باشید که تمامی بک پیوندها موثر نیستند. بعضا از آن ها، بهویژه آنهایی که از مزارع لینک و پیوند و بقیه شیوهها و تارنماهای اسپم اخذ می گردند، خیر صرفا اثر مثبتی بر وب سایت شما نخواهند داشت، بلکه میتوانند به جایگاه شما جراحت برسانند.
چرا seo داخلی اصلی میباشد؟
بهینه سازی on page التفات بسیار متعددی دارااست؛ چون مستقیماً بر حضور و سکو تارنما شما در شیت حاصل تأثیر میگذارد. با باصرفهسازی محتوا و ساختار اینترنتتارنما خویش، ادراک رابطه و قیمت اینترنتتارنما خویش را برای موتورهای کاوش سهل وآسانخیس می کنید. این مورد مشتمل بر باصرفهسازی متاتگ، عنوان ها، توضیحات و سرفصلها و همینطور اعتقاد و باور از عدم ایجاد محتوای اسکن گردیده و محتواهای بی چگونگی، مرتبط بودن و قرائت آسوده آن میباشد. seo داخلی مطلوب همینطور می تواند تجربیات کاربری اینترنتوب سایت شمارا بهبود بخشد، آن را دیدنیخیس کرده و احتمال ماندن یوزرها در وب سایت شما و جاری ساختن مبادرت مد لحاظ شمارا ارتقاء می دهد. مجموعاَ موجب استخراج سکوهای فراتر در برگه نتیجه ها میگردد.
پنج فیض نخستین در برگه کاوش 67.60 درصد از آحاد کلیکها را به خویش تخصیص میدهند. در حالی که پنج فیض آجل فقط 3.73 درصد را تشکیل می دهند؛ و از ورقه دوم آنگاه نیز نرخ کلیک به شدت افت مینماید؛ بدین ترتیب، در حالتی که می خواهید ترافیک داشته باشید، می بایست همت فرمایید در سکوهای فراتر باشید. همینطور اولین سود جستجوی تلفن همراه گوگل نیز دارنده معدل CTR ارگانیک 26.9٪ میباشد؛ به این ترتیب بسیار اصلی میباشد که به بهینه سازی آن پیج مداقه داده و اقدامات ما یحتاج را دراین قسمت اعمال دهید.
همینطور seo on-page به باور از کاربرپسند بودن اینترنتوبسایت شما یاری مینماید و تجربیات کاربری مثبتی را ارائه میدهد. وقتی که اینترنتوبسایت شما ساختار خیر داراست و به راحتی قابل پیمایش میباشد، بازدیدکنندگان، بیشتر در تارنما شما باقی میمانند و با محتوای شما تعامل برقرار مینمایند. این فعالیت می تواند به کاهش نرخ پریدن، ارتقاء نرخ تبدیل و در غایت درآمدزایی بیشتر برای استخراجوکار شما سبب خواهد شد.
ضمن این، بهینه سازی داخلی برای هماهنگ شدن با الگوریتمهای موتورهای کاوش اصلی میباشد. موتورهای کاوش مانند گوگل به صورت مداوم الگوریتمهای خویش را بهروز مینمایند تا اعتقاد نتیجه ها نمایند که مرتبطترین و کیفیت بالاترین نتیجه ها کاوش را به یوزرها ارائه می دهند. عدم هماهنگ شدن با این تغییرات، می تواند سبب ساز به جریمه یا این که حتی ممنوعیت صفحه ها از حضور در نتیجه ها موتورهای کاوش خواهد شد.
در مجموع، seo داخلی یک جنبه ضروری از هر استراتژی بازاریابی دیجیتال برنده میباشد و نباید نادیده گرفته خواهد شد. با دقت بر ساخت محتوای با کیفیت، باصرفهسازی ساختار اینترنتوب سایت و رعایت شایسته ترین طرزها برای باصرفهسازی اینترنتوب سایت، می توانید سکو، ترافیک و درآمد اینترنتتارنما خویش را در طی فرصت بهبود ببخشید.