آیا تبلیغات گوگل بر سئو تاثیری دارد؟

۱۶ بازديد

آیا تبلیغات گوگل بر سئو تاثیری دارد؟
گوگل در سال‌های اخیر در ورقه نتیجه ها اقدام به تبلیغات نموده است. در قبلی این تبلیغات adwords در نواری کنار کاغذ بودند البته به مرور جای آنها تغییر یافته و به چهار لینک بالای کاغذ انتقال یافتند. در بعضا مواقع علاوه بر پیوند‌های بالایی، شاهد قرار خریدن adwords در چهار پیوند ذیل نیز هستیم.
آیتم آتی وجود امکاناتی مانند لینک‌های مرتبط، تماس بدون واسطه و ... در جزئیات adwords هستیم که این خود منجر جلب توجه بیشتر کاربران شده و احتمال کلیک کردن بر روی سایر لینک و پیوند‌ها را تا حد زیادی کاهش میدهد.
تک تک این مسائل سبب شده مقام اول در نتیجه ها گوگل، هم اندازه مرتبه پنجم آن خواهد بود، زیرا چهار لینک adwords پیش از لینک اول علامت داده می‌شود.  سئو در مشهد را با ما شروع کنید. جالب هست بدانید طبق آمار تعداد کلیک به روی درجه پنجم نسبتاً معدال یک شانزدهم رتبه اول خواهد بود!
در کنار این موارد، نمایش باکس‌های رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و یا خرید از وب سایت‌های اینترنتی نیز تاثیر زیادی در کاهش کلیک به روی پیوند وب سایت ها داشته هست و در نهایت قیمت بهینه سازی برای وبسایت‌های در گیر تزلزل نموده است.


گوگل ادز چیست؟
نمایش اطلاعات محلی در نتایج جستجو
در سال‌های اخیر آغاز آپ‌های زیادی در حوزه حرفه‌آوری پدید آمده‌اند که یکی آن‌ها راه اندازی یک سایت مرجع به جهت معرفی شرکت‌ها و مراکز اساسی در سطح شهر است. این وب سایت‎ها اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی، حوزه فعالیت، ساعات کاری، خدمات ارائه شده، شماره تماس مراکزی همچون رستوران، سینما و ... را توده‌آوری نموده و در مشت کاربران می‌گذارند.
زمینه‌ای که در اینجا وجود دارد، توده‌آوری اطلاعات ذکر شده از کاربران، توسط گوگل؛ موجب ساخت یک بانک اطلاعاتی تبارک برای موتور جستجو معروف شده است. گوگل این اطلاعات را در برگه حاصل جستجو به کاربران نشان می‌دهد که این اقدام باعث کاهش چشم‌گیر ترافیک ورودی آغاز آپ های یادشده گردیده است.

جستجو در گوگل سوای نمایش حاصل ارگانیک
یکی از قابلیت‌های جدیدی که گوگل به موتور جستجوی خود اضافه کرده است، ارائه پاسخ به سوال‌های اشکار مخاطب سوای نمایش سایت های جانبی است. در این حالت گوگل خود پاسخ استفاده کننده را می‌دهد و کاربر نیازی به استعمال از دیگر وب سایت ها نخواهد داشت!
ناگفته نماند این ویژگی هنوز به صورت طلبه جاری ساختن نشده هست البته اجرای محدود آن هم موجب بروز نگرانی برای آجل است. زیرا هیچ تضمینی برای فراگیر نشدن آن در سال‌های پیش رو نیست.



جستجو در گوگل فارغ از نمایش نتایج ارگانیک
چه نحوه‌حلی برای بقای کسب و کار در اینترنت وجود دارد؟
با در نظر گرفتن صحبت‌های اولیهِ نوشته‌ی‌علمی درمیابیم تکیه کردن بر سئو به تنهایی تضمینی برای موفقیت و بقای یک کسب و کار در فضای مجازی نخواهد بود. شما به عنوان یک مدیر بیزنس اینترنتی باید در ادامه یافتن راه‌حل‌های جایگزینی باشید تا همچنان مشتریان نو جذب نموده و آمار فروش خود را افزایش دهید.
رویه‌کارهایی که در‌پی بیان نمودیم طرز‌هایی کاربردی برای رهایی از دست چنین مشکلاتی می‌باشند:
تاثیر برندینگ بر سئو در آینده چشم‌گیر خواهد بود!
ایجاد کرد برند برای کسب و کار باعث به ایجاد کرد حس اتکا در مشتریانتان شود. براین اساس مایحتاج است در کنار فعالیت‌هایی که برای دست‌یابی به جایگاه بهتر در حاصل گوگل انجام می‌دهید، برای برندینگ نیز برنامه‌ریزی دقیقی طراحی فرمائید.
به خیال و خاطر داشته باشید افراد در مواجه با نام‌های آشنا احساس بهتری خواهند داشت. به طور مثال زمانی‌که فرد برای خرید دستمال کاغذی به بازار می‌رود، معمولا محصولی که نامش را شنیده باشد، خرید می‌کند. این پروسه فقط به دلیل تبلیغات هدفمند و البته برندینگ مناسب آن تیم واقعه می افتد.
تاثیر برندینگ بر seo در آجل چشم‌گیر خواهد بود!
اعتنا به برندینگ در هر استخراج و کاری سوددهی بلندمدت خواهد داشت و نیازمند یک نرم افزار استراتژیک بلندمدت می باشد.
آیا تا به حال به روند خرید مشتریان دیجی‌محصول اعتنا کردید؟ امروزه تعداد اشخاصی که نام دیجی مال را جستجو می‌کنند بیش از عده ای است که کلمه گوشی را در گوگل سرچ می‌کنند! وب سایت دیجی کالا برای رسیدن به این مرحله سال‌ها نرم افزار‌ریزی دقیق داشته هست و تمرکز خود را بر روی برندینگ و تبلیغات گذارده است. این وب سایت فروشگاهی در کنار عمل‌های برندینگ، بهینه سازی را نیز از خیال و خاطر نبرده و این دو را هم راستا با یک‌دیگر پیش برده می‌باشد.
در نقطه پایان به یاد داشته باشید، حتی با استحصال مقام‌های زیر‌تر در شیت اول حاصل باز هم مشتریانی که نام شما‌را می‌شناسند، وبسایت شما را انتخاب خواهند نمود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.