7 نکته مهم برای همه سئو کاران

بهترین مرجع سئو در مشهد

7 نکته مهم برای همه سئو کاران

۱۷ بازديد

7 نکته مهم برای همه سئو کاران
گوگل هیچ دستور کار مشخصی برای ادراک دقیق الگوریتم خود به کاربران ارائه نمی کند. البته کلیه ی ما به دستور کار های وب مستر گوگل و همچنین بلاگ های مرتبط به آن دسترسی داریم اما بیشتر چیزهایی که در این‌راه می آموزیم تجربی، خود آموز و با آزمون و نادرست میباشند.
حتما برای یاد دادن منش کارهای متعدد به روش تجربی و خود آموز به زمان و انرژی زیادی نیاز است ولی ما در‌این نوشته‌علمی تلاش کرده ایم که برخی از مهمترین نکته های سئو، که بخش اعظمی از سئو کاران علاقه داشتند زودتر آنها‌را فرا می گرفتند را به شما ارائه نماییم:

۱.هزاران عقیده راجع به سئو وجود داراست
همان گونه که در نخستینِ نوشته‌ی‌علمی نیز گفته شد، گوگل هیچ راهنمای مشخصی به ما ارائه نکرده هست که بوسیله ی آن بتوانیم آنچه در مورد سئو نیاز داریم را پیدا کنیم. سئو در مشهد این مسئله سبب ساز شده است که هر کسی گمانه زنی های خود درباره‌ی شیوه ی کارکرد الگوریتم گوگلرا به عنوان یک طریق شغل ارائه نماید. برای مثال در شرایطی که از ۵ بهینه سازی کار حرفه ای سوالات مشابه پرسیده شود، ۵ جواب مخصوص دریافت خواهد شد. این مسئله برای کسی که جدیدا وارد دنیای سئو شده بسیار سرگردان کننده است، زیرا او دقیقا نمی داند که می بایست به کدام نظر اتکا کند.

۲.اهداف شما بسیار پویا و متغیر هستند
درست زمانی که شم می‌کنید تمامی الگوریتم را به درستی ادراک کرده اید، همگی چیز تغییر می کند. آمارهای متفاوتی در زمینه ی تعداد دفعاتی که گوگل الگوریتم خود را تغییر و تحول می‌دهد ارائه گردیده‌است. اما یقینا می توان اذعان کرد که این تغییرات بیش تر از ۱۰۰ رتبه در سال است.
چطور می توانید با این مقصود متغیر روبرو شوید؟ بهترین منش برای اینکه در مسیر گوگل جنبش کنید و مبتلا مجازات های گوگل نشوید این هست که شغل خود را با مطالعه ی دقیق امر العمل های موتور جستجو (search engine guidelines) استارت نمائید. اصولی که در این دستورالعمل ها ارائه گردیده‌است بسیار مطمئن و کارآمد هستند.
قدم‌بعدی این هست که به طور مداوم وب لاگ های گوگل را رسد فرمایید و برای اطلاع از نو های گوگل، از آنچه پرسنل مهم گوگل در شبکه‌های‌عمومی عرضه میکنند تقلید نمائید. Gary Illyes و John Mueller دو نفری می باشند که میتوانید عمل های آنها را زیر لحاظ بگیرید.

۳.ابزار ها برای کمک به شما ارائه شده اند البته پی در پی به ابزارهای نو چشمک زننده جذب نشوید
می اقتدار خاطرنشان کرد که در حال حاضر نمی توان بدون استفاده از ابزارهای مختلف seo، شغل بهینه سازی موتور جستجو و تجزیه نظارت داده های اخلاق و رفتار تارنما را اعمال داد. اما بایستی توجه داشت که استعمال از ابزارها همواره بهترین گزینه نیست و این مورد بستگی به گزینه استعمال و ابزار مورد نظر دارااست.
بسیاری از تازه کارهای بهینه سازی ، پیوسته در ادامه ابزار هایی برای پیشبرد اهدافشان می‌باشند. این فرآیند کاملا اشتباه هست زیرا به‌این طرز نمی توان شغل های حقیقی سئو را فرا گرفت.
برای استفاده از ابزار های نو سئو نیز عالی است تمامی ابزار های گزینه استفاده ی خود را لیست نمایید و درج فرمایید که هر ابزار دقیقا چه کارهایی برای شما ایفا می دهد. درصورتی که در‌این فی مابین کمبودی در دسته ابزار های شما مشاهده شد، آن مجال می توانید پیرو یافتن ابزاری تازه برای رفع نیازتان باشید.

۴.دوستان و خانواده شما دقیقا متوجه کاری که اعمال می دهید نمی شوند
این موضوعی است که بسیاری از سئو کاران در اولیهِ کار با آن روبرو می شوند. به دلیل هیجان جان دار درین عمل، جدید کارها عشق و علاقه دارند که جنبه های تکنیکی سایت ها، موتورهای جستجو، و بهینه سازی تارنما را به دیگر افراد توضیح دهند. در حالی که ممکن است این موضوعات برای بسیاری از افراد دیدنی نباشد و یا هیچ کس متوجه آنچه میگویید نشود.
از طرف دیگر گاهی خانواده ها به دلیل عدم دانایی به کارهای شما مشکوک خواهند شد. برخی از خانواده ها گمان می کنند که این فعالیت ها غیرقانونی می باشد و فرزندشان بوسیله رایانه در اکنون جاری ساختن فعالیت بر خلاف است. با این همه این ها در seo بسیار طبیعی می‌باشند و می بایست برای روبرو شدن با این افکار آماده باشید.

۵.شما باید قوی باشید تردید مشتریان را برطرف نمائید
از آنجایی که سئو قابل دیدن نیست، بسیاری از شرکتهای به چگونگی کارکرد بهینه سازی شک دارا‌هستند و به سئوکار باور نمی کنند.
تجربیات ثابت کرده است که شما می بایست برای آغاز پروژه ی سئو موتور جستجو، استارت شک مدیران دسته ای که با آن شغل میکنید را برطرف فرمائید. همچنین نیاز می باشد تا شک وتردید های مجموعه IT و همچنین تیم گسترش ی آن مجموعه نیز برطرف گردد. قانع کردن این افراد همواره با مشکلاتی همراه می باشد. برای اثبات ارزشمندی بهینه سازی قبل از هرچیز می توانید به نتایج پیشین و همچنین کارکردهای seo برای شرکت ها غالب اشاره کنید.

۶. seo کاران ، مشتریان شما شفافیت می خواهند
از بینش شرکتهای، پر‌نور سازی کارها بسیار اصلی هست. به محض اینکه شما پر‌نور عمل نکنید، پروژه ی شما وارد خطر شود، حتی در‌حالتی که کارهای زیادی در جهت پیشبرد پروژه در در حال حاضر اعمال باشد.
رعایت فرصت تحویل کارها و تحویل به موقع آنچه که توافق کرده اید، در همکاری های شما با موسسه ها گوناگون همواره از مداقه بالایی منتفع میباشد. می بایست همواره مشخص و معلوم باشد که شما در فعلا اعمال چه کاری هستید و انتظار می رود تا چه وقتی نتیجه ی کارتان مشخص گردد. حتی در شرایطی‌که کارهایی که انجام می دهید نیازی به تایید مشتری ندارد، خوب می‌باشد برای جلب متکی بودن او، آن فعالیت ها را به اطلاع مشتری برسانید. براین اساس شغل شما بسیار پر‌نور، قابل رسد کردن خواهد بود و شما می‌توانید در عوض کارهای خودتان پاسخگو باشید.
کار بهینه سازی نیازمند گزارش های ماهانه است. این گزارشات نباید به طور کامل بصورت اتومات بوسیله ابزار های بهینه سازی ساخت‌و‌ساز شوند و بهتر است شما توضیحات کاملی در زمینه ی فرآیند پیشرفت کار به داده ها اضافه نمایید. در گزارش ماهانه می توانید بصورت موردی، لیستی از عمل های خود را ارائه نمایید و در آن کارهایی که کاملا صورت گرفته است را هایلایت کنید.

۷.هرگز یادگیری را متوقف نکنید
مبتنی بر آنچه که در باب دوم این نوشته‌ی‌علمی به آن اشاره کردیم، سئو یک هدف متغیر می باشد. از این رو برای همراه شدن با این تغییرات شما همواره می بایست چیزهای جدیدی بیاموزید.
در اولیهِ فعالیت بهتر می‌باشد از مفاهیم ابتدایی شروع نمائید. پس از یادگیری مبنا های بهینه سازی شغل شما تازه آغاز میشود. در حیطه ی کاری خودتان همواره محتواهای جدید منتشر شده را پیگیری فرمایید. برخی از متخصصان بهینه سازی روزانه دو تا سه ساعت از وقت خود را به خواندن تازه های این حوزه اختصاص می‌دهند. این افراد در کانال های شبکه‌های‌اجتماعی مربوط به مباحث seo عضو می‌باشند و پیوسته در حالا تبادل اطلاعات هستند. به این ترتیب هر تغییری در فرایند کاری حوزه ی سئو ایجاد خواهد شد، این افراد بلافاصله از آن خبردار می شوند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.