دوشنبه ۲۶ دی ۰۱ | ۱۴:۱۰ ۲۷ بازديد
در دنیای لبریز رقابت اینترنت، استفاده از روشهای تبلیغاتی و بازاریابی مثل تبلیغات کلیکی قادر است به فریاد شما برسد. شما میتوانید با کمک این طرز تبلیغاتی با یک تیر چند نماد بزنید. هم افزایش دانایی از برند را هدف قرار دهید، هم واحد سنجش بازدید از وبسایت خود را بالا ببرید و هم مشتریان بیشتری جذب کنید و هم اینکه دقیقا متناسب با نتیجه تبلیغ هزینه پرداخت فرمائید.
تعجب نکنید، تک تک این مواردی که به آنهاشاره کردیم، قابلیت و امکانپذیر میباشند؛ سئو در مشهد به شرطی که برای رسیدن به آنان نرمافزارریزی شده شغل کنید. برای این کار نیاز هست که بدانید تبلیغات کلیکی (PPC) چیست؟ چه انواعی داراست؟ مزایا و معایب آن کداماند و به هیچ عنوان برای چه دستیابی و کارهایی مناسب می باشد. درین نوشتهیعلمی از شاپفا به آحاد این مورد ها خواهیم پرداخت.
تبلیغات کلیکی (PPC) چیست؟
تبلیغات کلیکی یا Pay Per Click که به صورت مخفف PPC نامیده میشود، یک طریق تبلیغاتی پر بازده در بازاریابی دیجیتال به شمار میرود. در این روش شما به عنوان تبلیغ کننده، تبلیغ خود را که میتواند گونه های مختلفی داشته باشد، روی پلتفرم خاصی در معرض نمایش مخاطبان قرار میدهید و به ازای هر کلیک که یک کدام از این مخاطبان روی تبلیغ شما داشته باشد، باید هزینهای به صاحب و مالک پلتفرم پرداخت نمایید. پلتفرمی که شما تبلیغ خود را روی آن قرار میدهید، می تواند یک تارنما خبری، یک موتور جستجوگر، یک نرمافزار یا غیره باشد. در حالتی که به تازگی سایت فروشگاهی خود را با فروشگاه ساز اینترنتی فعال سازی کردهاید، استفاده از روش تبلیغات PPC میتواند به ارتقا میزان فروش شما یاری شایانی کند.
نکته دیگری که در تعریف و تمجید اولیه تبلیغات کلیکی بایستی به آن بپردازیم، این میباشد که درین شیوه تبلیغاتی برخلاف دیگر شیوهها شما کلاً برای به نمایش نهاده شدن تبلیغ خود در یک رسانه نباید هزینههای زیادی را متقبل شوید. برای مثال در شرایطیکه شما تبلیغ خود را در یک تارنما به نمایش نهاده باشید که در حین روز ۲۰۰۰ کاربر از آن بازدید میکنند، نباید برای آحاد این مخاطبان بهایی بپردازید؛ بلکه صرفا برای افرادی هزینه پرداخت میکنید که جذب تبلیغ می شوند، روی آن کلیک میکنند و خود را به شما می رسانند.