رتبه الکسا چیست؟

بهترین مرجع سئو در مشهد

رتبه الکسا چیست؟

۱۴ بازديد

سایتت به بهینه سازی نیاز داره؟
هر سایتی برای سکو تصاحب کردن، به seo نیاز داره. درصورتی که تا الان روی سئوی سایتت کاری نکردی، بهتره که از همین امروز استارت کنی.
از اینجا آغاز کن این وب سایت بعد از ۲۵ سال شغل، بیانیه ای منتشر کرده که در آن آمده میباشد: ۱ مِی ۲۰۲۲ (۱۱ اردیبهشت ماه‌ ۱۴۰۱) بازنشسته و از دسترس یوزرها بیرون می شود. الکسا در‌این بیانیه کوتاه برهان اتخاذ این تصمیم را تیتر نکرده میباشد. آمازون دیگر برای اینترنت‌وبسایت الکسا مخاطب نو نمی‌پذیرد و اعضای دارنده اشتراک تا ۱ مِی ۲۰۲۲ به اشتراک های خویش دسترسی خواهند داشت و بعد از آن دیگر دسترسی نخواهند داشت. خویش اینترنت‌وبسایت Alexa.com نیز تا تاریخ مذکور به فعالیت خویش ادامه می دهد و آن گاه از دسترس بیرون میشود.
بهتر میباشد بدانید:
جایگزین الکسا
جایگزین‌های متعددی برای درجه الکسا وجود دارااست نظیر ahref, semrush که از در بین انها صرفا وبسایت Similarweb دارنده ورژن مجانی میباشد. در تصویر تحت فیض نظارت موقعیت تارنما دیجی فرآورده در سیمیلاروب اکران داشته شد‌ه‌است. سئو در مشهد این وبسایت دارنده سنجه‌های متفاوتی نسبت به الکساست البته می توانید از ان تحت عنوان یک ابزار برای رسیدگی موقعیت تارنما‌های گوناگون به کارگیری نمائید.
سود تحلیل سیمیلاروب برای وب سایت دیجی مال و اکران سکو در دنیا و مرزوبوم
سیستم سکو‌بندی الکسا چطور عمل می‌نماید؟
درجه الکسای هر وبسایت با دقت به ترافیک پیش‌بینی گردیده برای آن و معیار تعامل یوزرها در سه ماه اخیر به حساب آوردن میگردد. ترافیک و واحد سنجش تعامل از داده‌های به دست آمده از نوار ابزار آن تقریب زده می گردد. این نوار ابزار خلق و خوی مخاطب را تحقیق و تصویب می‌نماید.
در حالتی‌که بخواهید در توده‌آوری این داده‌ها امداد نمائید، می توانید نوار ابزار الکسا را دانلود و روی مرورگر خویش نصب نمایید. با به کار گیری از این نوار ابزار میتوانید جایگاه هر سایتی که از آن بازدید می کنید را ملاحظه کنید. در عین هم اکنون داده‌های ترافیکی شما نیز به سرور مرکزی الکسا ارسال می گردد که برای مرتبه‌بندی تارنما‌های متفاوت آیتم استعمال قرار میگیرد.
تولبار اکران جایگاه الکسا در کروم
مرتبه الکسای هر وبسایت چه‌گونه به حساب آوردن میگردد؟
طبق اعلام تارنما قانونی الکسا، جایگاه هر وبسایت با دقت به ترکیبی از تعداد میانگین یوزرها یکتایی که روزمره از آن تارنما بازدید می‌نمایند و تعداد دفعاتی که استفاده کننده برگه یا این که صفحه ها خاصی از وبسایت را مشاهده می‌نماید احتساب می شود.
داده‌های گزینه به کارگیری بوسیله الکسا از ترافیکی که بوسیله پنل داده این مجموعه گردآوری میشود جانبداری میشود. این داده‌ها از مجموع کاربرانی که پلاگین الکسا را روی مرورگر خویش(گوگل کروم، موزیلا فایرفاکس، مایکروسافت اِج و …) نصب کرده‌اند عده‌آوری می‌گردد. در سال ۲۰۱۸ الکسا اظهار‌کرد ضمن تولبار الکسا، این شرکت از دیگر پلاگین‌ها در مرورگرهای متعدد برای گردآوری داده ها نیز به کار گیری می‌نماید.
الگوریتم مرتبه‌بندی الکسا، یک وبسایت را آیتم نظارت قرار می دهد و فرکانس بازدیدهای استفاده کننده از آن وب سایت را احتساب می‌نماید. در صورتیکه کاربری بیش تر از یک توشه در روز سایتی را بازدید نماید، فقط یک بازدید برای آن وبسایت تصویب میشود.
پارامترهایی که برای به حساب آوردن ترازو محبوبیت یک تارنما و در غایت رنکینگ الکسا به کارگیری میشود به تفصیل زیرند:
بازدیدکنندگان روزمره: تعداد یوزرها مجزایی که روزمره یک وب سایت را بازدید می‌نمایند
میانگین بازدید از صفحه ها: تعداد دفعاتی که یک استفاده کننده شیت‌ی خاصی از وبسایت را مشاهده می‌نماید
بدین ترتیب، هر سایتی که بیشترین تعداد بازدیدکنندگان و بیشترین تعداد مراجعه بوسیله یوزرها را داشته باشد، سکو 1 را به دست خواهد آورد. سکو یک جهانی الکسا یک‌سری سال میباشد که در مشت گوگل میباشد.
کدام وب سایت‌ها درجه‌های بلندتر الکسا را در چنگ دارا هستند؟
الکسا لیست برگزیدگان تارنما‌های جان دار در اینترنت را به یاروهمدم اطلاعاتی همانند میانگین فرصت سپری گردیده در هر تارنما بوسیله یوزرها، میانگین دفعات بازدید یوزرها از یک وب سایت در یک روز، میانگین نسبت ترافیک جذب گردیده از روش کاوش و میانگین تعداد وبسایت‌هایی که به آن وب سایت پیوند می دهند منتشر می‌نماید.
برگزیدگان وبسایت های عالم طبق درجه بندی الکسا
برگزیدگان تارنما‌های دنیا طبق مرتبه بندی الکسا در سپتامبر ۲۰۲۱ – برای مشاهده واپسین سکو‌بندی الکسا علاوه بر پر‌نور کردن قندشکن از اینجا مبادرت نمایید.
دوستداشتنی‌ترین وبسایت‌ها در کشور ایران طبق داده های عددی الکسا به گستردن تحت میباشد:
برگزیدگان وب سایت های اهل ایران در الکسا
برگزیدگان تارنما‌های جمهوری اسلامی ایران طبق جایگاه بندی الکسا در شهریور ۱۴۰۰ – برای مشاهده داده ها بروز مالامال بازدیدترین وب سایت‌ها در کشور‌ایران طبق داده های عددی الکسا علاوه بر پر‌نور کردن قندشکن از اینجا مبادرت فرمایید.
آیا مرتبه‌بندی الکسا ظریف میباشد؟
اگرچه جایگاه الکسا می تواند ملاک خیر و خوبی برای مقایسه کارایی وبسایت‌های گوناگون باشد، البته این موسسه لزوما ظریف‌ترین جایگاه‌بندی را ارائه نمی‌نماید.
اکثری اشخاص الکسا را با داده‌های گوگل آنالیتیکس مقایسه کرده‌اند و به‌این فیض رسیده‌اند که الکسا به اندازه آنالیتیکس ظریف وجود ندارد. در مفاد اکثری، تارنما‌هایی می‌باشند که علیرغم داشتن بازدیدهای بیشتر در گوگل آنالیتیکس نسبت به یک تارنما دیگر، سکو الکسای بدتری دارا هستند.
استدلال این فرمان هم بدیهی میباشد. گوگل به داده‌های بسیار وسیع‌تری نسبت به الکسا دسترسی داراست. به این دلیل که هرکسی نوار ابزار الکسا را روی مرورگر خویش نصب نمی‌نماید. براین اساس بایستی توجه داشته باشید که سکو الکسا را فقط برای داشتن یک مقایسه کلی و سریع در حیث بگیرید و خیر برای داشتن تحلیلی ظریف و بی نقص از یک تارنما.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.