ساخت صفحه 404 متمرکز بر بازاریابی

بهترین مرجع سئو در مشهد

ساخت صفحه 404 متمرکز بر بازاریابی

۲۳ بازديد
درصورتی که توانگری اعمال کاری را ندارید که مشتریان بمانند، دست‌کم آنها را بخندانید. میتوانید از یک مزاح یا این که ویدیو خنده‌دار که حتی ربطی به مارک شما نداشته باشد، به کارگیری نمائید. شوخی میتواند تأثیر مثبتی داشته باشد و به مشتریان یاری دهد تا مارک شما‌را به خیال و خاطر بسپارند. بازدیدکننده‌ای را در حیث بگیرید که در کاغذ 404 شما قرار می گیرد، ویدیو خنده‌دار شمارا تماشا می‌نماید و میخندد. وهله سپس که تبلیغات مارک شما‌را در رسانه‌های اجتماعی ببیند، به احتمال زیاد تأثیر مثبت شیت 404 خنده‌دار شما کاری می‌نماید تا وی مجدد برای دیدن شیت شما برگردد.
آنها‌را در مسیر صحیح ارشادوراهنمایی فرمایید.
در حالی که ممکن میباشد ندانید مشتریان هنگام ورود به ورقه 404 شما دقیقاً درپی چه چیزی بودند، ولی میتوانید در نظر گرفتن‌های دقیقی بزنید.  سئو در مشهد  با به کار گیری از داده‌های عده‌آوری‌گردیده از رئیس رابطه با مشتری (CRM) و ابزارهای تجزیه و ارزیابی، میتوانید گروه‌ای از عبارت‌های رایج جستجوی مشتریان را تولید فرمائید که می تواند به استحضار‌رسانی پیاده سازی 404 شما یاری دهد. به‌ تیتر‌ نمونه، در شرایطی‌که شما یک مارک کسب و کار الکترونیک پوشاک می باشید و دوست داستنی‌ترین جستجوهای شما برای کت‌های زمستانی، کت‌های بارانی و چکمه‌های ضدآب میباشد، لینک و پیوند‌های هر سه گروه از این تولیدات را در ورقه 404 خویش قرار دهید تا در آرم دادن مسیر صحیح به مشتریان خویش یاری فرمایید.
سفارش دادن مورد ها با ارزش
در شرایطی که نمی‌توانید آنچه که مشتریان می خواهند را پیدا نمایید، چیزی با ارزش به آنها توصیه دهید. به عنوان مثال می توانید از پنجره‌های بازشونده به کارگیری نمایید. اما صحت دارد که عموم این سبک پنجره‌ها را دوست ندارند، ولی این راه یک استثناء را ارائه می دهد. شما می توانید با ساخت و ساز پنجره‌هایی که پیش از خروج یوزرها از ورقه 404 شما ظواهر میشوند و تخفیف یا این که ارزش فروش را همپا با کد ارائه می دهند، آنها‌را متقاعد فرمایید که بها داراست بدین برگه بازگردند و آن چیزی که به دنبالش بودند را پیدا نمایند.
آن را معمولی نگه دارید.
هنگامی کلام از کاغذ 404 می شود، مسئله آن‌قدرها هم بغرنج وجود ندارد. فقط مایحتاج میباشد که توضیح دهید، چه چیزی سبب ساز این ایراد شد‌ه‌است و یک طرز مؤثر برای یاری به حل خلل ارائه دهید، ولی نیاز به تایپ کردن گزاره‌هایی زمانبر برای توضیح اختلال و درخواست حسن نیت مشتریان وجود ندارد. چرا؟ چون آن ها، این متن وقتگیر را نمی‌خوانند. در قبال معذرت خواهی خویش را بی آلایش نمائید و بعد لیستی از لینک و پیوند‌های رایج مانند برگه اساسی، شیت کاوش و صفحه های راهنما را به تارنما خویش اضافه فرمائید
طرق تعاملی را آماده فرمایید.
شاید شما بتوانید برگه 404 را درگیر‌کننده‌خیس نمائید. برخی از برندها ترجیح می دهند، بازی‌های ویدئویی کوچکی بسازند که چندین دقیقه سرگرمی برای مشتریان مهیا نماید و آنگاه به محتوای یک وبسایت دیگر پیوند میدهند. این یک منش بهتر برای ساخت‌و‌ساز یک چرخش مثبت در یک تجارب منفی میباشد.
با اذن دادن به مشتریان برای منفجر کردن بیگانگان میتوانید گزش ناشی از فرود در ورقه 404 را بکاهید. Kualo این فعالیت را با برگه 404 خویش جاری ساختن می دهد. با فشردن کلید مسافت، بازدیدکنندگان می توانند به بیگانگان در دور و اطراف شلیک نمایند، در حالی که آنان در سراسر ورقه به صورت لوگوی مارک تکان می‌نمایند.
برطرف کرد ورقه 404
نرم‌افزار خویش را در راس و نمای فعالیت قرار دهید.
مورد دیگری که به ارتقاء برگه 404 شما یاری می‌نماید، اضافه کردن پیوندی برای دانلود نرم افزار گوشی خویش میباشد. این شغل بسیار مؤثر خواهد بود. شما با قرار دادن نرم افزار گوشی خویش، می توانید آرم دهید که کشف کردن آنچه می خواهند، با به کار گیری از برنامه برای مشتریان آسوده‌خیس میباشد.
ایجاد کرد برگه 404 متمرکز بر بازاریابی
درصورتی که در ادامه شیوه‌هایی برای بازاریابی خوب خویش می‌باشید میتوانید از آیتم‌های تحت در ورقه 404 استعمال فرمائید:
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.