تاثیر بهبود و به روز محتوای قدیمی برای تقویت حاصل بهینه سازی

۱۹ بازديد
تاثیر بهبود و به روز محتوای قدیمی برای تقویت حاصل بهینه سازی
خیلی از برندها در حذف محتوا طفره می‌کنند، ولی نتایج این شغل معمولاً به شیوه شگفت‌آوری مثبت است. به عنوان مثال تارنما هاب‌اسپات (HubSpot) بیشتر از ۳۰۰۰ محتوای تاریخ قبل را حذف کرد. در زمان چندین ماه این وبسایت به بهبود نتایج سئو رسید.
یکی کارشناسان دیجیتال مارکتینگ در توییتر با نام کاربری @Fintech_leeLi نوشته «بخش اعظمی از بازاریاب‌ها در حذف محتوای سابق شک وتردید به خرج می‌دهند، اما نتیجه ها این شغل قیمت آن را دارااست». با احتساب محتوا شروع نمائید. تجربیات هاب‌اسپات به‌این مضمون‌ نیست که شما می‌توانید یا مایحتاج است کل محتوای قدیمی را تمیز کنید. بلکه می توانید بیشتر محتوایی که پیش از اینً منتشر کرده‌اید را بهبود ببخشید تا به بهبود seo و تجربیات استفاده کننده برسید. خوشبختانه راه‌های زیادی برای بهبود محتوایی که پیشتر پست کرده‌اید برای بهبود سئو سایت وجود دارااست. خبر خوب اینکه محتوای آپدیت یا تازه شده قادر است به همان نه پست‌های جدید به خدمت سایت بیاید. سئو در مشهد برای مثال طبق رسیدگی سرچ انجین ژورنال، سایت شما با حذف یا به‌روزرسانی هر یک‌سری وقت یک بار محتوای دیرین ترافیک بیشتری جذب و بهینه سازی بهتری پیدا می‌کند.با عمل کردن به این استراتژی‌ها میتوانید در بلند مدت از هدر رفتن پول برند پرهیز فرمائید.
برای اینکه یک قیچی دیجیتال به دست بگیرید تا محتوای نادرست یا قدیمی را هرس نمائید، اول بایستی آنان‌را پیدا نمایید. یعنی باید محتوای خود را تحلیل فرمائید. در حالت ایدئال ما یحتاج هست آحاد محتواهای سایت (پست‌های وبلاگی، مطالب آموزشی، پست‌های مصاحبه) را بررسی کنید تا ملاحظه کنید کدام‌ها تلاش دارند و کدام‌ها دیگر اعتبار شما را تقویت نکرده و مزیت دانایی‌رسانی به مخاطب هدف ندارند. در صورتی‌که حجم محتوا به‌قدری می باشد که این وظیفه را سخت می‌کند، کار را اول با یک دسته (به عنوان مثال پست‌های وبلاگی) شروع فرمایید و سپس به بقیه مجموعه‌ها توسعه و گسترش بدهید.
برای حذف یا نشانه‌گیری مجدد محتوا معیارهای زیر را در لحاظ بگیرید:
محتوایی که به خیال و خاطر تغییرات در ترندهای صنف یا تغییر در استحصال‌وکار شما دیگر مرتبط نیست
برای استفاده کننده هدف فعلی شما تلاش ندارد
با این عمل محتوایی که تصمیم می گیرید مراقبت نمائید احتمالاً از تقویت سئو با طرز‌های تحت سود خواهد توفیق.
محتوای بهتر اما کهن را به روز کرده و مجدداً منتشر نمائید
ولی حال با پست‌های وبلاگی قدیمی و محتوهای با ارزش و درستی که میخواهید نگه دارید باید چه شغل نمائید؟ گوگل دلداده محتوایی هست که به تازگی پست شده باشد، پس آنان را مجدداً منتشر کنید.
ولی آنها را همان‌طوری که می‌باشند روی سایت دوباره منتشر نکنید؛ این راهی سریع برای جریمه شدن و کاهش جایگاه از دید کامپیوتری شده الگوریتم موتور جستجوی گوگل است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.