GDPR و تجربه کاربری

بهترین مرجع سئو در مشهد

GDPR و تجربه کاربری

۷ بازديد
بعضی درخواست های رضایت ویژه مانند مارکتینگ کامیونیکیشن می بایست از قانون ها و حالت کلی مستقل شوند.
در درخواست رضایت می بایست به کل ریزه کاری اشاره گردیده و برای هر کدام منقطع بصورت غیروابسته اذن گرفته خواهد شد. بعلاوه می بایست به اسم پردازش کننده نیز اشاره گردد.
همه این داده ها برای یوزرها اصلی میباشد ولی نباید در تجارب کاربری اثر منفی داشته باشند که خویش چالشی گران قدر میباشد.
در تصویر ذیل H&M UK را مشاهده می کنید که قانون ها تازه GDPR را پذیرفته میباشد. به طریق ی خوش آمدگویی آنان به بازدیدکنندگان تازه از وبسایت توجه نمائید.
نکته ی جذاب درخصوص این پاپ آپ این میباشد که بلافاصله اعتنا یوزرها را جلب کرده و به طرز ای از صمیم قلب آپ تو دیت های سیاست مراقبت حریم فردی را به آن‌ها اعلام میکند. در شرایطی که به میکروکپی اعتنا نمایید متوجه می‌شوید که H&M اصطلاحات حقوقی را به گویش معمولی ترجمه نموده است. همینطور آنان یک برگه جداازهم ساخته اند که در آن به تک تک داده های حریم فردی و پردازش آنان به زبانی معمولی و قابل شعور اشاره گردیده است.
شرکت های ایسوس و IKEA مثال های دیگری می‌باشند که طرق جذاب و بینظیری برای دریافت کردن رضایت یوزرها دارا‌هستند.سئو در مشهد به کار گیری از آنالیز جعبه های بی آلایش طرز ای ماهرانه میباشد که به یوزرها قابلیت و امکان می‌دهد تا نوع ظریف ارتباطی که مایل میباشند از سوی مارک اخذ نمایند را تعیین نمایند. این‌شیوه می‌تواند کوشش آدرس اینترنتی مارکتینگ را افزایش دهد چون مشتریان به محتوایی که با دریافتش موافقت کرده اند عشق بیشتری دارا هستند.
شرکت IKEA یک قدم بالاتر رفته و سیاست نگهداری حریم فردی را از قوانین و موقعیت کلی وب سایت جدا از هم نموده است. ضمنا آن ها از یوزرها خویش میپرسند کدام منش ارتباطی با مارک را ترجیح می دهند.
کیفیت اثر این تغییرات بر نرخ تبادل هیبت رجیستر شدن در دراز دوران ،هنوز تماما معین وجود ندارد. به این ترتیب منطقی میباشد که برای یافتن شایسته ترین آیتم میکروکپی و رابط کاربری داخل GDPRرا آزمایش و تکرار فرمائید.
نمونه دیگر شرکت ایسوس میباشد . این شرکت بااستفاده از یک میکروکپی صمیمانه و مدبرانه به یوزرها این آیتم را می‌دهد که به سادگی رضایت یا این که عدم رضایت خویش را اعلام نمایند.
هنگام سازش و انطباق تجارب کاربری با GDPR فراموش نکنید که برای هرچیزی نیاز به رضایت کاربری وجود ندارد. نیازی وجود ندارد که با انبوهی از درخواست های رضایت در تجارب کاربری وقفه ساخت‌و‌ساز فرمائید. بعنوان نمونه ارسال کردن آدرس اینترنتی های یاد آوری رزرو هتل سوای رضایت کاربری نیز رسمی میباشد. به این ترتیب خوب میباشد چنین مفاد را با یک نماینده حقوقی و بعنوان بخشی از سئو تجارب کاربری GDPR محاسبه فرمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.