انتخاب اهداف محتوا

بهترین مرجع سئو در مشهد

انتخاب اهداف محتوا

۱۸ بازديد
SMB هایی که از بازاریابی محتوا به کارگیری می‌کنند، ۱۲۶٪ فالور بیشتری آنان را دنبال می‌نماید نسبت به آنهایی که از بازاریابی محتوا به کارگیری نمیکنند.
۶۱٪ از خریدهای آنلاین، سود بی واسطه مشتری میباشد که یک بلاگ را میخواند.
کمپانی‌هایی که بیش تر از ۱۶ پست بلاگ در هر ماه منتشر می‌نمایند، ۳٫۵ موازی ترافیک بیشتری نسبت به کمپانی‌هایی که چهار (یا این که کمتر) پست در هر ماه ارسال کرده‌اند، دارا هستند.
محتوا موازی با پرورش تجارتتان میباشد. به این ترتیب بیایید با استراتژی محتوا آغاز فرمائید.

۲. طرح ریزی و استراتژی محتوا
شما استارت به ساختن منزل سوای طرح، مجسمه‌ای فارغ از طرح یا این که شرکتی سوای بیانیه مأموریت، نمیکنید. بدین ترتیب فارغ از تولید اپلیکیشن، نباید به ساخت‌و‌ساز محتوا بپردازید.  سئو در مشهد در غیر این شکل قابلیت و امکان دارااست از مقصود خویش گمراه گردید. یک استراتژی محتوا مشمول همگی چیز میباشد، از اسم تجاری و لحن گرفته تا اینکه چه‌طور محتوای خویش را تبلیغ کرده و در غایت گزینه استعمال دوباره قرار بگیرد.

تعیین هدف ها محتوا
برای ساخت محتوا بایستی شبیه یک کمپین بازاریابی سنتی، استراتژی محتوا شما در جهت هدف ها بازاریابیتان باشد (که می بایست از هدف ها کمپانی شما محسوب خواهد شد). تاوقتی‌که اهدافتان SMART باشند، می تواند به جذب بازدید کننده بیشتر به سایتتان تا ساخت و ساز بیشتر سبب خواهد شد؛ مثال‌ای از این نوع مقصود، ارتقاء ترافیک ارگانیک به بلاگ در سه ماهه آجل به اندازه ۲۵٪ میباشد.
بعد از معین کردن این قضیه، هریک از مطالب ساخت و ساز گردیده، بایستی با هدفتان منطبق داشته و در استخراج فیض دلخواهتان، شرکت کردن داشته باشد. درمجموع، عالی میباشد از هدف ها خویش آغاز نمایید آنگاه محتوایتان را ساخت‌و‌ساز کنید.
پرسونای خریدار (Buyer Persona)
ساختن یک استراتژی محتوا، بیشتر از آن میباشد که صرفا بدین تصور کنید که می خواهید چه نوع محتوایی تولید فرمایید. آغاز می بایست بدانید با چه کسی کلام می کنید، چه‌طور می خواهید با آن‌ها سخن بزنید و کجا آنها‌را پیدا خواهید کرد. نکته کلیدی در بالا یک ساخت محتوا توفیق آمیز، این میباشد که هر خواننده‌ای حس نماید که به صورت بدون واسطه و فردی با آنان کلام می کنید.

فقط رویه برای جاری ساختن این عمل، صمیمی بودن با بازدید کنندگان و مشتریان میباشد. شما می بایست آنها‌را مانند دوست سابق خویش بشناسید. بایستی از سختی ها، نقاط درد، بحران‌ها و واهمه های آن ها با خبر باشید. به همین ترتیب، می توانید شایسته ترین سود ممکن، راهکار رؤیایی و وسیع ترین خیالات آنان‌را فهم و شعور فرمائید.

مدام به حافظه داشته باشید که شما در اکنون بازاریابی با انسانهایی می باشید که میخواهند شم رابطه داشته باشند. در موقعیت ایده آل، میدانید و می توانید مستقیماً با هر شخصی که از وب سایت شما بازدید می‌نماید، کلام نمائید البته نمی‌توانید این شغل را عملی فرمائید. به نظرتان راه‌حل چیست؟ بایستی یک پرسونای خریدار ساخت‌و‌ساز نمائید.

در ساخت و ساز محتوا آنچه التفات داراست این میباشد که پرسونای خریدار شما، فردی میباشد که می خواهید با محتوایتان به آن برسید. این شخصیت نصفه داستانی تحت عنوان نماینده کاربر هدفتان، یعنی اشخاصی که به احتمال زیاد از پیامتان بهره می برند و مشتری میگردند، سرویس می‌نماید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.