چطور بفهمیم سایت پنالتی شده است؟

بهترین مرجع سئو در مشهد

چطور بفهمیم سایت پنالتی شده است؟

۱۴ بازديد

ساعت 7 صبح از خواب بلند می شوید، طبق عادت بعداز اینکه به سراغ رایانه می‌روید، سرچ کنسول را گشوده می کنید ولی یک چیز تعجب آور میباشد: افت درجه وبسایت! درصورتی که سئوکار باشید خودتان خوب می‌دانید که افت درجه وب سایت و کاهش بازدید یک کدام از ترسناک ترین کابوس هایی میباشد که می تواند برای ما به حقیقت تبدیل خواهد شد. در هر اکنون الان مجال قابل قبولی برای تعجب کردن و وحشت زده شدن وجود ندارد زیرا بایستی سریع مبادرت نمائید. در‌این نوشته‌ی‌علمی با اینجانب همدم باشید تا همه دلایل افت جایگاه تارنما و راهکار هایش را به شما توضیح داده و آنگاه درباره ی دلایل افت مرتبه الکسا سخن کنم.

آنچه درین مقاله یاد خواهید گرفت اکران سرفصل ها
افت مرتبه تارنما
ملاحظه کنید، گام اولیه برای معالجه افت سکو وب سایت، آشنایی میباشد! این یعنی شما بایستی در او‌لین گام بفهمید که به هیچ وجه استدلال افت مرتبه تارنما چه بوده؟ آنگاه مبادرت به رفع اختلال فرمایید. سئو در مشهد به این ترتیب به‌دنبال به ترتیب دلایل افت جایگاه را توضیح و بعد مسیر حل خلل و معالجه هرکدام را هم یادگرفتن می ‌دهم.
آیا سایتم پنالتی گردیده‌است؟
پیش از معرفی دلایل افت درجه وبسایت، اذن بدهید آغاز بدین پرسش رایج جواب بدهم: آیا استدلال افت درجه تارنما، پنالتی شدن آن میباشد؟

مشاهده کنید، پنالتی تارنما قوانینی میباشد که گوگل به خیال و خاطر شغل اشتباه و seo کلاه سیاه، تارنما تان را جریمه کرده و درجه اش را از آن می گیرد. در قبلی هنگامی که گوگل قصد جریمه یک وبسایت را داشت، مجموع دامنه اش را پنالتی می کرد. ولی امروز کمتر سایتی می‌باشد که مجموعاَ دامنه اش پنالتی گردد، چراکه امروزه گوگل بیشتر وبسایت ها را روی یک یا این که چندین واژه جریمه میکند.

در هر هم اکنون برای تشخیص پنالتی: در صورتی‌که آحاد عبارات کلیدی تارنما تان مرتبه شان کم شده و در فیض بازدیدتان کاهش پیدا کرده، که احتمال این مسئله بسیار نادر میباشد، می بایست به پنالتی شدن شک و تردید فرمائید. همچنین یک کدام از دیگر از نماد‌های پنالتی شدن این میباشد که تارنما تان هنوز در دیگر موتورهای کاوش مثل بینگ و یاهو جایگاه دارااست ولی در گوگل درجه اش را از دست داده میباشد.

در‌صورتی‌که اینطور میباشد آغاز نوشته‌ی علمی بهینه سازی کلاه سیاه را بخوانید تا عامل پنالتی شدن تان را بفهمید، بعد از آن نوشته ی علمی پنالتی گوگل را پژوهش نمائید تا ضمن ارتقا علم تان، راه‌حل های رفع این نقص‌ را هم خاطر بگیرید. البته در شرایطی که خیلی از صفحه ها تان هنوز در جایگاه های بالا میباشند، ادامه نوشته‌علمی را بخوانید تا برهان افت ترافیک را متوجه گردید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.