الگوریتم فرد چه تاثیری دارد

بهترین مرجع سئو در مشهد

الگوریتم فرد چه تاثیری دارد

۱۴ بازديد
در همین حوالی بود که رایان جونز رئیس سئوی تارنما Sapient Razorfish طی یک جوک توییتری، اینگونه پیامی را توییت کرد:
وی در توییتر خویش نوشت:((افرادی که گری ایلایس، دارای تخصص بسط گوگل را نمیشناسند، خبر ندارند که وی کلیه چیزهای ناشناخته را با واژه “fred” صدا می زند! از ماهی و بشر گرفته و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید.))
پیرو بری شوارتز که یک کارشناس موتور کاوش میباشد، در توییتر خودش از گری ایلایس در زمینه‌ی این پرسید که آیا قرار میباشد برای این به روز الگوریتمی اسمی تعیین خواهد شد؟
گری هم با کنایه به پیام رایان جونز و در پاسخ شوارتز نوشت:((از این به آن گاه اسم هر به روز غیررسمی را شخص می گذاریم!)) سئو در مشهد براین اساس بود که با یک‌سری طنز بی آلایش، این آپ دیت الگوریتمی گوگل با اسم به روز fred شناخته شد.
کاربرد گوگل شخص؛ چرا به روز fred معرفی شد؟
خب متاسفانه یا این که خوشبختانه، گوگل هنوز که هنوز میباشد داده ها دقیقی در خصوص عامل معرفی این به روز و حتی کار آن نداده. البته مثل مدام سئوکارها ساکت ننشستند و خودشان مبادرت به پژوهش ها کردند.
با تحقیقاتی که بوسیله بری شوارتز و ولی به یاری وب سایت seroundtable.com روی تارنما های جریمه گردیده بوسیله این بروزرسانی جاری ساختن شد، معین شد تمرکز الگوریتم شخص روی این مفاد بوده:
وجود پیوند های تبلیغاتی زیاد،
محتوای بی چگونگی،
تبلیغات زیاد در وبسایت.
در واقع به صورت خلاصه مشخص شد شخص آن گروه از تارنما هایی که به مکان تجارب کاربری، تمرکزشان را روی درآمدزایی گذارده و استفاده کننده را با تبلیغات بی اندازه اندوهگین میکردند، آیتم جریمه قرار داده. خواسته به عبارتی تارنما هایی میباشد که مخاطب را به امداد یک محتوای خیر چندان کیفیت بالا به سمت خودشان جذب کرده و آن گاه همت میکنند او‌را در معرض اشکال تبلیغات متنی، غیر متنی و مخصوصا پاپ آپ قرار دهند.
دیگر جزئیات شخص
تا اینجا گفتم که تمرکز گوگل شخص، بیشتر روی جریمه کردن وبسایت هایی بود که محتوای بی چگونگی داشته و پیرو تبلیغات زیادشان، یوزرها را به شدت آزار میداده. ولی خلال این، الگوریتم fred با یکدسته وبسایت دیگر هم روی دشمنی گذارده و تعداد متعددی از آنها‌را جریمه کرد. کدام وب سایت ها؟
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.