اهمیت استفاده از منشن بدون لینک

بهترین مرجع سئو در مشهد

اهمیت استفاده از منشن بدون لینک

۱۹ بازديد
در شرایطی که درپی شواهد بیشتری برای تحقیق اعتبار منشن سوای لینک و پیوند می گردید، می بایست بیان کنم که در سال 2014، رئیس ارشد کالا دیرین موتور کاوش بینگ (Duane Forrester) به عنایت منشن فارغ از لینک و پیوند اشاره نمود و در سال 2017 هم “گری الیس” از گوگل اشاره ای بدین مورد داشت.
یک سری نوع منشن فارغ از پیوند داریم؟
خیلی ها تصور میکنند منشن فارغ از لینک و پیوند یعنی اینکه تنها نام مارک سایتشان در سطح اینترنت آورده خواهد شد؛ البته در واقع اینطور وجود ندارد! درصورتی که به سئو در مشهد تعریفی که برای منشن سوای لینک و پیوند نوشتم اعتنا نمایید؛ می بینید که گفتم “هر اشاره سوای پیوند”؛ یعنی هر متنی که دقیقا به وب سایت شما یا این که جزئی از آن اشاره نماید. ولی این چه چیزهایی را در بر می‌گیرد؟ اینها:
URL وب سایت یا این که ورقه ای از تارنما فارغ از لینک و پیوند؛ به عنوان مثال farin.academy
اسم مارک به فارسی یا این که انگلیسی،
اسم رئیس وبسایت، (در صورتیکه که گوگل آن را با مارک وبسایت شناخته باشد)
اسم مارک + یک کلمه و واژه کلیدی، (فراگیری seo آکادمی)
اسم یک جنس یا این که سرویس شاخص مثل زمان مگاسئو وبسایت ما یا این که مال IPAD اپل (به شرطی که در سطح اینترنت این نام به چیز دیگری اشاره نکند.)
چطور با منشن سوای پیوند سایتمان را seo کنیم؟
خب راستش را بخواهید در صدر که منشن سوای لینک و پیوند به فاکتورهای seo اضافه گردیده بود؛ تفکر نمیکردم حقیقتا قدرتی متعددی داشته باشد. ولی زمانی در یکی پروژه هایمان – که سئو یک دامنه پنالتی گردیده با وضعیتی حاد بود – از این تکنیک استعمال کرده و نتیجه ها را دیدیم، نظرمان به تمام نسبت به آن عوض شد. (در کلیپ وبینار 4 بیزنس غالب در ارتباط این پروژه کلام کردم.)
البته هم اکنون به سراغ نصیب جالب این نوشته‌ی‌علمی برویم: چطور خواهیم توانست به یاری منشن فارغ از پیوند سایتمان را seo کنیم؟ نخستین از همگی می بایست این نکته حائض اهمیت را بدانیم که اکنون هنوز بک پیوند ها مثل قبلی توان متعددی در seo دارا‌هستند. یعنی اینطور وجود ندارد که بگوییم فقط با یاری منشن ها قادر خواهیم بود سایتمان را سوای نیاز به بک لینک و پیوند ها، seo کنیم و به نتیجه ها نخستین برسیم. درحال حاضر با این رویت کرد پهناور خیس به سراغ تکنیک ها می‌رویم:
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.