بنچمارک چیست؟ اعجاز بنچ‌مارکینگ برای استخراج‌و‌امور!

۱۵ بازديد
پیروی مدام بد وجود ندارد!
هنگامی که پا به دنیای استخراج‌وکار می گذاریم، وارد بازی رقابت گردیده‌ایم. ما می خواهیم گوناگون باشیم تا مشتریان به سراغ ما بیایند. ولی مختلف‌بودن الزماً در معنای اخلاق و رفتار یک ایده در خلاء وجود ندارد. هر بازار رقبایی دارااست که میتوانیم از آن ها، سبک استخراج‌وکاری تا رابطه با مشتری را سر مشق برداری کنیم و قدم‌های اولیه استخراج‌وکار خودمان را مطمئن‌خیس برداریم.
بنچمارک مقایسه همت و عملکرد تولید ها و سرویس ها شما با رقبای قادر بازار و کوشش چهت نیل به آن‌هاست. با‌اعتنا‌به عنایت این زمینه برای استخراج‌و‌امور، در‌این نوشته‌ی علمی مضمون‌ بنچمارک و مزایای آن را نظارت می کنیم. سئو در مشهد  در‌این نوشته‌ی علمی با معنی بنچمارک و روش به کارگیری از آن در فضای دستیابی‌وکار آشنا می‌شویم. به شما باور می دهیم که پژوهش این نوشته‌ی علمی قادر است ایده‌های جذابی برای پرورش استخراج‌وکار را در اختیارتان قرار دهد و شاید آتی تجارت شما‌را تغییر‌و تحول دهد. تا پایان یاروهمدم وبسیما باشید.
مفهوم بنچمارک در لغت چیست؟
بنچمارک (Benchmark) یک کلمه و واژه انگلیسی مرکب میباشد که از دو کلمه و واژه «Bench» در معنای نیمکت و «Mark» در معنای نمره تشکیل می‌گردد. این عبارت در لغت به معنای «استاندارد و مرجعی برای سنجش و مقایسه همت» میباشد. امروزه از Benchmark در دنیای تکنولوژی و علم ها رایانه استعمال‌های زیادی میشود.
این کاربرد این واژه و کلمه محصور به حوزه فناوری وجود ندارد و شناخت عمیق با این راه بازاریابی می تواند ایده‌هایی جالب برای مسیر دستیابی‌وکار را در چنگ شما قرار دهد.
سفارش میکنیم قبل از ادامه مقاله نوشته ی علمی «مارکتینگ چیست» را تفحص نمائید. این نوشته‌علمی شما‌را با مضمون‌ بازاریابی به طور معمولی و با نمونه‌هایی حقیقی وواقعی آشنا می‌نماید و میتواند نقطه شروعی برای ورود به دنیای مارکتینگ باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.