نرخ خروج چه تفاوتی با نرخ پریدن دارد؟

۱۴ بازديد
برای فهم سهل‌خیس نرخ خروج پاساژی را فرض نمائید که دکان‌های متعددی دارااست. هرکسی که وارد پاساژ خواهد شد در غایت از پاساژ بیرون شود.
به طبع بخوانید: هزینه ایجاد محتوا: یک لهجه مشترک دربین صاحب کار و تالیف کننده
ولی این که انتها از تمامی به کدام فروشگاه میروید و آن‌گاه کلاً پاساژ را سوراخ می‌‌نمائید عنایت داراست. هر فروشگاه‌ای که کالاهای خیر داراست، تخفیف نیکی هم زده و خرید هم نمایید به طبعً سبب می گردد به دکان آتی و آتی راز بزنید. ولی فروشگاه‌هایی که خیر کالاهای صحیح و حسابی خیر فروشنده خوش اخلاقی دارا هستند سبب می شوند از ادامه خرید پشیمان گردید. سئو در مشهد هر وبسایتی که گشوده می کنید و به کاغذ‌های مختلفش راز می‌زنید بالاخره از آن بیرون می شوید البته این که از چه برگه‌ای تارنما را شکاف میکنید عنایت داراست.
شاخص نرخ خروج دقیقاً میخواهد این واپسین شیت بازدید گردیده را معین نماید.
نرخ خروج به ازای مجموع بازدیدها و برای هر ورقه اکانت میشود.
نرخ خروج نسبت بازدیدهایی که واپسین در سشن بودند به مجموع بازدید‌ها میباشد.
در صورتی‌که دو مخاطب وارد وبسایت شوند و یک کدام از به عبارتی برگه اساسی وب سایت را شکاف نماید البته دیگری به بازدیدش از سایر قسمت‌های تارنما ادامه دهد؛ یعنی نرخ خروج و پریدن شیت اساسی ۵۰ درصد میباشد. زیرا واپسین بازدید استفاده کننده از برگه مهم بود و در سشن ساخت گردیده هم تنها یک هیت یعنی به عبارتی بازدید وجود داشت.
معمولاً فاکتورهای مشترکی روی بانس ریت و نرخ خروج اثر می گذارند. اما درپی توضیح دادیم که نظارت نرخ پریدن به تنهایی فعالیت اشتباهی میباشد.
چه فاکتورهایی بدون واسطه روی نرخ پریدن تأثیر میگذارند؟
تا اینجا فهمیدیم که بانس ریت شاخص سفت و قابل اعتمادی وجود ندارد. زیرا به راحتی قابل بازنویسی میباشد.
فاکتورهای ذیل بی واسطه روی نرخ پریدن اثر میگذارند:
فرصت سشن که در گوگل آنالیتیکس تهیه و تنظیم گردیده‌است (دربین ۱ دقیقه تا ۴ ساعت)
تعاملی یا این که غیرتعاملی تهیه کردن هیت‌ها و خوی استفاده کننده در تارنما.
به عنوان مثال، می توانید فرصت سشن را روی ۴ ساعت تهیه و تنظیم نمائید و معمولی‌ترین امور و درخواست‌های مخاطب مثل اسکرول برگه یا این که حتی جنبش موشواره را تحت عنوان هیت تعاملی تهیه نمائید. اینطوری بانس ریت درتوان صفر نادر میشود و در واقع با اینگونه کاری شاخص را وخیم میکنید!
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.