آیدی‌های ترکینگ (Tracking IDs) در g4

بهترین مرجع سئو در مشهد

آیدی‌های ترکینگ (Tracking IDs) در g4

۱۴ بازديد
برای اصلاح کردن ترکینگ کد یا این که تشکیل داد goal در گوگل آنالیتیکس، قادر خواهیم بود از گوگل تگ منیجر به کارگیری کنیم که‌این شغل مستلزم اتصال دو ابزار گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر به یکدیگر میباشد. حال برای وصل کردن گوگل آنالیتیکس یونیورسال، از tracking ID استعمال می‌کردیم و آن را در گوگل تگ منیجر می‌گذاشتیم. در گوگل آنالیتیکس 4، موضوع متعدد میشود و برای لینک و پیوند کردن گوگل آنالیتیکس 4 به گوگل تگ منیجر می بایست از measurement ID سود ببریم.
Measurement ID با کلام G آغاز میگردد، مثل G-SV0HS12BXZ، در شرایطی‌که که tracking ID در گوگل آنالیتیکس یونیورسال با UA- استارت میشود: UA-1509844
برای یافت کردن measurement ID در گوگل آنالیتیکس 4 بایستی سئو در مشهد به نصیب web data stream بروید و کد را از آنجا نسخه برداری نمائید و در گوگل تگ منیجر وارد فرمایید.
4. ایجاد کرد view و Data Stream
در شرایطی که از افرادی باشید که با گوگل آنالیتیکس دائما فعالیت می کنید، می دانید که تشکیل داد view جزو لاینفک یک گوگل آنالیتیکس خوب میباشد. سوای view، داده‌های گوگل آنالیتیکس به احتمال زیاد مغشوش شود. در مطلبی غیر وابسته به طور کامل در زمینه ی view و اینکه چرا بایستی view بسازیم، توضیح داده‌ایم. با این هم اکنون، در شرایطی که می خواهید بدانید که چرا می بایست اینگونه کاری کنیم، دلیلش برمی‌شود به تنظیماتی که ما روی گوگل آنالیتیکس یونیورسال ایفا می دهیم. با انجام تغییرات و فیلترهای گوناگون، احتمال به هم خوردگی گوگل آنالیتیکس وجود داراست. براین اساس ما خواهیم توانست چند view بسازیم و هر view را مختص کاری بدانیم؛ یکی‌از را برای آزمایش کردن goals و آن یک کدام از را برای مشاهده داده ها فیلترشده.
در گوگل آنالیتیکس یونیورسال، ایجاد کرد view از قسمت admin قابلیت‌پذیر میباشد البته در گوگل آنالیتیکس 4، دیگر خبری از این زمینه وجود ندارد. برای اینکه بتوانید چیزی مشابه view در GA4 داشته باشیم، می بایست از مورد Data Stream استعمال کنیم. در‌این نصیب شما می توانید برای اینترنت یا این که apps، منبع داده‌ای معین نمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.