لینک و پیوند نوفالو چیست؟

بهترین مرجع سئو در مشهد

لینک و پیوند نوفالو چیست؟

۱۳ بازديد

نقطه مقابل لینک و پیوند های فالو، لینک و پیوند نوفالو میباشد که با قرار دادن آن در پیوند خویش به موتورهای کاوش این فرمان را می دهید که تارنما یا این که برگه ای که به آن لینک و پیوند داده می‌شود، دنبال نشود. در غیر این شکل همان طور که پیش خیس نیز گفته شد پیوند داده گردیده به طور پیش فرض فالو در لحاظ گرفته میگردد و به وسیله موتورهای کاوش دنبال گردیده و پژوهش می‌گردد. به مراد ساخت و ساز یک لینک و پیوند nofollow شما بایستی در لینک و پیوند متبوع از تگ «rel=nofollow» به کار گیری فرمایید. براین اساس به راحتی این امر را به خزنده های موتورهای کاوش می دهید که پیوند متبوع را دنبال نکنند.

اثر پیوند فالو و نوفالو و دوفالو روی بهینه سازی

اکنون که با لینک و پیوند فالو و نوفالو آشنا شدید ممکن میباشد این پرسش برایتان مطرح گردد که تفاوت پیوند فالو و نوفالو چیست و چه تاثیری روی بهینه سازی وبسایت میتواند داشته باشد؟ سئو در مشهد در جواب به‌این پرسش بایستی مجدد به تعریف‌و‌تمجید این دو طرز لینک و پیوند دهی اشاره نمود. با دقت به‌این نکته که تفاوت لینک و پیوند فالو و نوفالو در دنبال شدن پیوند متبوع به وسیله موتورهای کاوش میباشد پس می قدرت اذعان کرد که هر مورد از آنان قیمت بهینه سازی منحصر به خویش را دارا‌هستند. در واقع همین تفاوت در بها گذاری منجر تفاوت لینک و پیوند های dofollow و nofollow شد‌ه‌است. در لحاظ داشته باشید همواره می بایست چگالی این دو نوع لینک و پیوند و نسبت تعداد آنان به یدکیدگر را رعایت فرمائید.

با به کار گیری از پیوند فالو در واقع محتوای ورقه یا این که اینترنت سایتی که به آن لینک و پیوند می دهید را پذیرش می‌کنید. در سود بها سئویی آن شیت به تارنما شما نیز منتقل میشود. در نقطه مقابل وقتی که شما از لینک و پیوند نوفالو استعمال میکنید در واقع به موتورهای کاوش این پیغام را می دهید که محتوای ورقه یا این که تارنما متبوع را پذیرش نمیکنید. در فیض این پیوند فقط درباره ی هدایت بازدید کنندگان آیتم استعمال قرار می‌گیرد و به هیچ وجه بوسیله خزنده های موتورهای کاوش دنبال نمی‌شود.

درین نوشته‌ی‌علمی از مقر علم صاحب خانه فا همت ما بر این بوده میباشد تا با معرفی اشکال لینک و پیوند های وب سایت و فراگیری هر مورد از آنان به طور ظریف به شما در قضیه لینک و پیوند سازی های وبسایت یاری کنیم. در شکل داشتن هرگونه پرسش یا این که ابهامی میتوانید از روش نصیب طریقه های همین نوشته‌ی‌علمی با ما یار و همدم باشید. در کوتاه ترین مجال ممکن سوالهای شما ملازمان عزیز رسیدگی گردیده و جواب داده می‌شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.