جی تی متریکس چیست؟

بهترین مرجع سئو در مشهد

جی تی متریکس چیست؟

۱۶ بازديد
یکی‌از موضوعاتی که امروزه صاحبان سایت های متعدد برای داشتن کوشش عالی در حاصل کاوش بایستی به آن توجه داشته باشند، سرعت وبسایت میباشد. گوگل تحت عنوان مطرح ترین موتور کاوش آیتم به کارگیری یوزرها اینترنتی صراحتاً اعلام کرده که سرعت وبسایت به عنون یک میزان بسیار اساسی روی سکو بندی وبسایت ها اثر بدون واسطه دارااست. در همین راستا ابزارهای آنلاین مختلفی معرفی گردیده که با به کار گیری از آن ها می اقتدار همت وبسایت را به شکلی تماماً مطلوب بهببود اعطا کرد. سئو در مشهد هریک از این ابزارها امکان ها و تجهیزات مرتبط با خویش را دارا‌هستند و اشخاص با دقت به نیازهای خویش آنها‌را گزینه استعمال قرار میدهند. وب سایت جی تی متریکس نیز یکی این ابزارهای آنلاین بشمار می رود و به جهت اعتنا بالایی که داراست میان صاحبان تارنما ها از محبوبیت بالایی برخوردار‌است.
جی تی متریکس یک ابزار تحلیلی مجانی و بسیار ماهر است که به اشخاص این قابلیت و امکان را میدهد تا بتوانند سعی وبسایت خویش را از نگاه سرعت گزینه نظارت قرار دهند. با استعمال از سایت Gtmetrix این قابلیت و امکان را دارید که نکات قوت و ضعف وبسایت خویش را در قسمت های گوناگون مشاهده و گزینه رسیدگی قرار دهید. به امداد ارشاد هایی که بعداز نظارت اینترنت سایتتان بوسیله این ابزار آنلاین ارائه می‌شود نیز میتوانید به راحتی خطاها مربوطه را حل کرده و تلاش وبسایت را باصرفه فرمایید. به دنبال به پژوهش دقیقتر قسمت های گوناگون این ابزار تحلیلی خوا‌هیم پرداخت.
بررسی وب سایت با به کار گیری از جی تی متریکس
به مراد به کار گیری از محاسبه های این ابزار آنلاین بایستی وارد سایت جی تی متریکس گردید. در همین راستا شما بایستی مسیر پایین را دنبال فرمایید:
در اولی قدم می بایست در مرورگر خویش نشانی www.gtmetrix.com را کاوش نمایید تا بتوانید وارد تارنما تحلیلی جی تی متریکس گردید.
آن‌گاه در کاغذ اساسی تارنما Gtmetrix و از روش فیلد جان دار درین برگه نشانی کاغذ متبوع تارنما خویش را وارد کرده و در غایت روی دکمه Analyze کلیک فرمائید.
تحت دکمه آبی‌رنگ کشویی به عنوان Analysis Options وجود دارااست که به واسطه آن میتوانید جای متبوع جهت محاسبه تارنما از آن نقطه جغرافیایی را تعیین کنید. اما این امکان در ورژن مجانی محصور به گزینش 7 حالت میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.